W przypadku studiów II stopnia - dokumenty należy złożyć zgodnie z harmonogramem rekrutacyjnym, czyli zaraz po zamknięciu rejestracji elektronicznej w systemie eRekrutacja. Nie można ich złożyć ani wcześniej ani później.
Dokumenty należy złożyć osobiście w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej tego Wydziału, do którego należy kierunek wybrany jako pierwszy na liście preferencji.
Dokumenty można również przesłać pocztą. Należy jednak pamiętać, żeby dokumenty były kompletne i dotarły na uczelnię w terminie (nie decyduje data stempla pocztowego) - sprawdź, jak możesz wysłać dokumenty pocztą.
Przed przyjazdem na uczelnię należy sprawdzić godziny dyżurowania komisji przyjmującej dokumenty - sprawdź dyżury.
Komplet dokumentów powinien zawierać:
- kserokopię dyplomu ukończenie studiów I stopnia lub zaświadczenia o ukończeniu studiów I stopnia wraz z oryginałem do wglądu
- kserokopia zaświadczenia o średniej ważonej lub suplementu do dyplomu wraz z oryginałem do wglądu
Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać:
- dowód osobisty bądź paszport
- ewentualnie, gdy kandydata wpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo z podpisem poświadczonym notarialnie: przykładowy wzór pełnomocnictwa (doc, 495.00kB) W takim wypadku zgodnie z treścią pełnomocnictwa legitymować się dowodem osobistym będzie pełnomocnik kandydata
Absolwent Politechniki Gdańskiej posiadający konto w moja PG, jeżeli potwierdził swoje dane profilem zaufanym nie ma obowiązku dostarczania dokumentów.
Dyplom zagraniczny
- poświadczona przez PG lub notariusza kserokopia dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem - z tłumaczeniem na język polski wykonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty wydane w jęz. angielskim nie muszą być tłumaczone
- apostille/legalizacja + uznanie/nostryfikacja, jeśli wymagane oraz dokument informujący, że dany dyplom uprawnia do podjęcia studiów wyższych w kraju jego wydania