Kandydat, który potwierdził dane osobowe profilem zaufanym

Jeżeli dokonałeś potwierdzenia swoich danych osobowych przez profil zaufany możesz przesłać dokumenty pocztą.
Należy jednak pamiętać, żeby dokumenty były kompletne i dotarły na uczelnię w terminie (nie decyduje data stempla pocztowego).

W przypadku studiów II stopnia - dokumenty należy złożyć zgodnie z harmonogramem rekrutacyjnym, czyli zaraz po zamknięciu rejestracji elektronicznej w systemie eRekrutacja. Nie można ich złożyć ani wcześniej ani później.

Wymagane dokumenty:

  • uwierzytelniona notarialnie kopia dyplomu ukończenie studiów I stopnia
    lub uwierzytelniona notarialnie kopia zaświadczenia o ukończeniu studiów I stopnia
  • uwierzytelniona notarialnie kopia zaświadczenia o średniej ważonej
    lub uwierzytelniona notarialnie kopia suplementu do dyplomu

Dokumenty należy wysłać na adres:

Komisja Rekrutacyjna
Wydział ………(nazwa Wydziału)…………….
ul. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk

Dokumenty muszą się znaleźć w siedzibie uczelni zgodnie z datą podaną w harmonogramie rekrutacji. Jeżeli nie potwierdziłeś danych osobowych profilem zaufanym nie możesz wysłać dokumentów pocztą.