mgr inż. Jarosław Kondrat | Politechnika Gdańska

Treść strony

mgr inż. Jarosław Kondrat

Kontakt:

email:
jarko@pg.edu.pl
strona:
https://mostwiedzy.pl/jaroslaw-kondrat,6552-1

Zajmowane stanowiska:

Starszy specjalista inżynieryjno-techniczny

miejsce pracy:
Katedra Konstrukcji Inżynierskich
Budynek A Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska-Żelbet, 121
mgr inż. Jarosław Kondrat

Publikacje:

  1. Publikacja

    - Materiały Budowlane - Rok 2023

    W słupach typu CFST w stanie granicznym dochodzi do zwiększenia wytrzymałości betonu rdzenia na skutek jego skrępowania. Zaistnienie tego zjawiska zależy od wielu czynników. Jednym z najważniejszych z nich jest sztywność obwodowa płaszcza stalowego. Jej wpływ na efektywność wzrostu wytrzymałości betonu rdzenia przebadano eksperymentalnie na grupie 48 grubościennych słupów CFST. Wykazano, że nadmierne zwiększanie grubości płaszcza...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  2. The scope of the paper is to investigate analytically and determine experimentally the shear resistance of low height reinforced precast concrete lintels. The chosen procedures included in national and international standards applied for the design of structural concrete elements to an estimation of shear behaviour of reinforced concrete elements are described. The characteristic and designed shear strength of precast concrete...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  3. The aim of this research is to determine the durability and strength of concrete continuous footing based on the chosen mechanical, physical, and chemical properties of the concrete. The presented investigations constitute some opinions from experts on the bearing capacity of concrete continuous footing and the possibilities of carrying additional loads and extended working life. The cylindrical specimens were taken from continuous...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  4. Niniejsze opracowanie stanowi dokumentację oraz wnioski z badań prototypowego stropu typu filigran z wkładką styropianową.

  5. Opracowanie stanowi dokumentację oraz wnioski z badań belek nadprożowych o długości 3,0 m każda o przekroju poprzecznym belki hybrydowej

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy

Projekty: