(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Ogłoszenie list rankingowych kandydatów do Szkoły Doktorskiej na r.a. 2024/2025 – nabór uzupełniający | Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-09-23

(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Ogłoszenie list rankingowych kandydatów do Szkoły Doktorskiej na r.a. 2024/2025 – nabór uzupełniający

photo

[Aktualizacja 24.09.2024] W systemie e-Rekrutacja, na kontach kandydatów do Szkoły Doktorskiej zostały zamieszczone e-decyzje administracyjne.
Więcej informacji w opublikowanym wpisie

Listy rankingowe

UWAGA! 
Kandydaci bez dyplomu oczekujący na jego dostarczenie są umieszczani na liście rankingowej z adnotacją "warunkowo przyjęty". Po dostarczeniu dyplomu magisterskiego status zostanie zmieniony na "przyjęty".

W przypadku kandydatów odrzuconych ze statusem "nieprzyjęty", główny powód takiej decyzji jest podany w kolumnie "uwagi". Należy pamiętać, że adnotacja "poza limitem" oznacza, że kandydat uzyskał zbyt mało punktów, aby znaleźć się na liście osób przyjętych, ponieważ w każdej dyscyplinie obowiązują limity dotyczące łącznej liczby kandydatów. Tacy kandydaci trafiają na listę rezerwową. Inne przypadki odrzucenia to kwestie formalne związane z dokumentami aplikacyjnymi lub wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej, a także rezygnacja złożona przez kandydata. 


Kandydaci przyjęci i przyjęci warunkowo:
Uwaga! Osoby przyjęte / warunkowo przyjęte, które chcą zrezygnować, prosimy o rozwinięcie sekcji i postąpienie zgodnie z instrukcją.

W ciągu 2 tygodni od ogłoszenia list kandydat może zrezygnować z podjęcia kształcenia 

Ważne terminy dla kandydatów przyjętych i wstępnie (warunkowo) przyjętych:
Data Akcja

do 30 września 2024 r. (poniedziałek) 

dotyczy kandydatów przyjętych warunkowo bez dyplomu magistra na moment składania aplikacji: 

  • ostateczny termin obrony pracy magisterskiej 
  • ostateczny termin złożenia zaświadczenia o obronie pracy magisterskiej

1 października 2024 r. (wtorek) 

dotyczy kandydatów przyjętych (warunkowo): 

  • przewidywany termin rozpoczęcia roku akademickiego 
  • najwcześniejszy możliwy termin uzyskania statusu doktoranta oraz nabycia prawa do stypendium doktoranckiego* 

* Uwaga: Wpis na listę doktorantów (uzyskanie statusu doktoranta oraz nabycie prawa do stypendium doktoranckiego) następuje z datą podpisania aktu ślubowania doktoranta i przedłożenia dokumentów stwierdzających uprawnienia do stypendium doktoranckiego i związanych z objęciem obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym. 

do 31 października 2024 r. (czwartek)  

dotyczy kandydatów przyjętych (warunkowo): 

  • ostateczny termin okazania oryginałów dokumentów załączonych w systemie rekrutacyjnym w postaci skanów 
  • ostateczny termin dostarczenia dyplomu oraz podpisania aktu ślubowania doktoranta 
  • ostateczny termin przedłożenia dokumentów stwierdzających uprawnienia do stypendium doktoranckiego i związanych z objęciem obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym

Wszystkich kandydatów przyjętych (warunkowo), prosimy o zapoznanie się z wpisem Rejestracja nowoprzyjętych doktorantów – zamknięcie biura [24-30.09]. W przypadku spełnienia wszystkich warunków do bycia zarejestrowanym w Szkole Doktorskiej, prosimy w miarę możliwości o przybycie we wskazanym terminie, nie później, niż do 31 października 2024 r. 


Kandydaci nieprzyjęci
Lista rezerwowa


Zgodnie z Uchwałą Senatu PG nr 413/2023/XXV z 22 listopada 2023 r. w sprawie określenia Zasad rekrutacji kandydatów do Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej na rok akademicki 2024/2025: 

§7 ust. 5 „W przypadku rezygnacji kandydata przyjętego do szkoły doktorskiej w czasie do dwóch tygodni od dnia opublikowania wyników rekrutacji dopuszcza się (na wniosek komisji rekrutacyjnej lub dyrektora szkoły) możliwość przyjęcia kolejnej osoby z listy rankingowej, która w procesie rekrutacyjnym: 
 
1) uzyskała punktację (P3) nie niższą niż 0,1 punktu mniej niż ostatni przyjęty kandydat w danej dyscyplinie oraz  
2) uzyskała co najmniej ocenę 4 (średnią ocen wszystkich członków komisji) w rozmowie kwalifikacyjnej.
” 

Decyzje administracyjne o przyjęciu i nieprzyjęciu do Szkoły Doktorskiej oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy


Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 z 22 kwietnia 2024 r., od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej [zobacz wpis -> Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej]. 

Zgodnie z Zasadami Rekrutacji, kandydaci nieprzyjęci do Szkoły Doktorskiej na r.a. 2024/2025 otrzymają decyzje o nieprzyjęciu do Szkoły Doktorskiej. 

Kandydaci z Polski, przyjęci do Szkoły Doktorskiej na r. a. 2024/2025, nie otrzymują decyzji o przyjęciu do Szkoły Doktorskiej. 

§7 ust. 4 „Przyjęcie do szkoły doktorskiej następuje w drodze wpisu na listę doktorantów, którego dokonuje dyrektor szkoły doktorskiej w oparciu o końcowe listy rankingowe utworzone na podstawie wyników pracy Komisji Rekrutacyjnej, przedstawione przez dyrektora szkoły doktorskiej i zatwierdzone przez rektora lub upoważnionego przez niego prorektora właściwego ds. nauki. Odmowa przyjęcia do Szkoły Doktorskiej następują w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez Rektora. Rektor może upoważnić Dyrektora Szkoły do załatwiania sprawy w przedmiocie odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskie w pełnym zakresie, w tym do wydania decyzji administracyjnej.” 

Wystawianie i udostępnianie decyzji administracyjnych kandydatom nieprzyjętym do Szkoły Doktorskiej odbywać się będzie na przełomie września i października. Kandydaci otrzymują decyzję drogą elektroniczną – jest ona dostarczana bezpośrednio w systemie rekrutacyjnym i cały proces odwoławczy odbywa się również w systemie.

Ewentualne wnioski do Rektora o ponowne rozpatrzenie sprawy mogą być składane wyłącznie po potwierdzeniu otrzymania przez kandydata decyzji negatywnej. Podstawą wniosku mogą być jedynie braki formalne w postępowaniu rekrutacyjnym. 

Wszelkie odwołania od wyniku rekrutacji (na podstawie list opublikowanych w systemie i na naszej stronie internetowej) przesłane do nas bez uprzedniego potwierdzenia otrzymania negatywnej decyzji administracyjnej w systemie oraz złożone niezgodnie z procedurą określoną w pierwszym akapicie nie będą rozpatrywane

349 wyświetleń