Data dodania: 2024-09-23
(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Ogłoszenie list rankingowych kandydatów do Szkoły Doktorskiej na r.a. 2024/2025 – nabór uzupełniający
[Aktualizacja 24.09.2024] W systemie e-Rekrutacja, na kontach kandydatów do Szkoły Doktorskiej zostały zamieszczone e-decyzje administracyjne.
Więcej informacji w opublikowanym wpisie
- architektura i urbanistyka [AiU]
- inżynieria chemiczna [ICh]
- inżynieria lądowa, geodezja i transport [ILGiT] (PG)
- inżynieria mechaniczna [IMe] (PG)
- inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka [IŚGiE]
UWAGA!
Kandydaci bez dyplomu oczekujący na jego dostarczenie są umieszczani na liście rankingowej z adnotacją "warunkowo przyjęty". Po dostarczeniu dyplomu magisterskiego status zostanie zmieniony na "przyjęty".
W przypadku kandydatów odrzuconych ze statusem "nieprzyjęty", główny powód takiej decyzji jest podany w kolumnie "uwagi". Należy pamiętać, że adnotacja "poza limitem" oznacza, że kandydat uzyskał zbyt mało punktów, aby znaleźć się na liście osób przyjętych, ponieważ w każdej dyscyplinie obowiązują limity dotyczące łącznej liczby kandydatów. Tacy kandydaci trafiają na listę rezerwową. Inne przypadki odrzucenia to kwestie formalne związane z dokumentami aplikacyjnymi lub wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej, a także rezygnacja złożona przez kandydata.
Kandydaci przyjęci i przyjęci warunkowo:
W ciągu 2 tygodni od ogłoszenia list kandydat może zrezygnować z podjęcia kształcenia
Data | Akcja |
---|---|
do 30 września 2024 r. (poniedziałek) |
dotyczy kandydatów przyjętych warunkowo bez dyplomu magistra na moment składania aplikacji:
|
1 października 2024 r. (wtorek) |
dotyczy kandydatów przyjętych (warunkowo):
* Uwaga: Wpis na listę doktorantów (uzyskanie statusu doktoranta oraz nabycie prawa do stypendium doktoranckiego) następuje z datą podpisania aktu ślubowania doktoranta i przedłożenia dokumentów stwierdzających uprawnienia do stypendium doktoranckiego i związanych z objęciem obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym. |
do 31 października 2024 r. (czwartek) |
dotyczy kandydatów przyjętych (warunkowo):
|
Wszystkich kandydatów przyjętych (warunkowo), prosimy o zapoznanie się z wpisem Rejestracja nowoprzyjętych doktorantów – zamknięcie biura [24-30.09]. W przypadku spełnienia wszystkich warunków do bycia zarejestrowanym w Szkole Doktorskiej, prosimy w miarę możliwości o przybycie we wskazanym terminie, nie później, niż do 31 października 2024 r.
Kandydaci nieprzyjęci
Zgodnie z Uchwałą Senatu PG nr 413/2023/XXV z 22 listopada 2023 r. w sprawie określenia Zasad rekrutacji kandydatów do Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej na rok akademicki 2024/2025:
§7 ust. 5 „W przypadku rezygnacji kandydata przyjętego do szkoły doktorskiej w czasie do dwóch tygodni od dnia opublikowania wyników rekrutacji dopuszcza się (na wniosek komisji rekrutacyjnej lub dyrektora szkoły) możliwość przyjęcia kolejnej osoby z listy rankingowej, która w procesie rekrutacyjnym:
1) uzyskała punktację (P3) nie niższą niż 0,1 punktu mniej niż ostatni przyjęty kandydat w danej dyscyplinie oraz
2) uzyskała co najmniej ocenę 4 (średnią ocen wszystkich członków komisji) w rozmowie kwalifikacyjnej.”
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 z 22 kwietnia 2024 r., od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej [zobacz wpis -> Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej].
Zgodnie z Zasadami Rekrutacji, kandydaci nieprzyjęci do Szkoły Doktorskiej na r.a. 2024/2025 otrzymają decyzje o nieprzyjęciu do Szkoły Doktorskiej.
Kandydaci z Polski, przyjęci do Szkoły Doktorskiej na r. a. 2024/2025, nie otrzymują decyzji o przyjęciu do Szkoły Doktorskiej.
§7 ust. 4 „Przyjęcie do szkoły doktorskiej następuje w drodze wpisu na listę doktorantów, którego dokonuje dyrektor szkoły doktorskiej w oparciu o końcowe listy rankingowe utworzone na podstawie wyników pracy Komisji Rekrutacyjnej, przedstawione przez dyrektora szkoły doktorskiej i zatwierdzone przez rektora lub upoważnionego przez niego prorektora właściwego ds. nauki. Odmowa przyjęcia do Szkoły Doktorskiej następują w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez Rektora. Rektor może upoważnić Dyrektora Szkoły do załatwiania sprawy w przedmiocie odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskie w pełnym zakresie, w tym do wydania decyzji administracyjnej.”
Wystawianie i udostępnianie decyzji administracyjnych kandydatom nieprzyjętym do Szkoły Doktorskiej odbywać się będzie na przełomie września i października. Kandydaci otrzymują decyzję drogą elektroniczną – jest ona dostarczana bezpośrednio w systemie rekrutacyjnym i cały proces odwoławczy odbywa się również w systemie.
Ewentualne wnioski do Rektora o ponowne rozpatrzenie sprawy mogą być składane wyłącznie po potwierdzeniu otrzymania przez kandydata decyzji negatywnej. Podstawą wniosku mogą być jedynie braki formalne w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszelkie odwołania od wyniku rekrutacji (na podstawie list opublikowanych w systemie i na naszej stronie internetowej) przesłane do nas bez uprzedniego potwierdzenia otrzymania negatywnej decyzji administracyjnej w systemie oraz złożone niezgodnie z procedurą określoną w pierwszym akapicie nie będą rozpatrywane.
-
2024-11-21
INTERNATIONAL DAYS na PG