Data dodania: 2025-09-15
[Kandydaci] Rejestracja nowo przyjętych doktorantów w roku akademickim 2025/2026 (25-30.09.2025)
Ważne terminy dot. rejestracji
Aby uzyskać status doktoranta, otrzymać stypendium i zostać zgłoszonym do ubezpieczeń społecznych, należy osobiście dokonać rejestracji w biurze Szkoły Doktorskiej w terminie 25-30 września 2025 r.
Aktualizacja 17.09.2025: W piątek, 26 września, biuro Szkoły Doktorskiej będzie czynne wyjątkowo tylko do godziny 9:30.
Dokumenty będą przyjmowane wyłącznie w godzinach pracy biura:
- Poniedziałek: 10:00-13:30
- Wtorek: 10:00-13:30
- Środa: nieczynne
- Czwartek: 8:00-11:30
- Piątek: 8:00-9:30
Co należy przygotować przed wizytą w biurze?
Do pomyślnej rejestracji niezbędne będą:
- Konto w polskim banku,
- Polski numer telefonu,
- Numer PESEL.
Jakie dokumenty należy złożyć?
-
Oryginały dokumentów, które zostały załączone jako skany w systemie rekrutacyjnym wraz z dyplomem ukończenia studiów drugiego stopnia — w przypadku dyplomu uzyskanego za granicą musi on być opatrzony legalizacją lub apostille.
-
Dodatkowe, wypełnione formularze:
Ważne: Przed wypełnieniem oświadczeń prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami dotyczącymi ubezpieczeń, opublikowanymi na naszej stronie w zakładce: Doktoranci → Formalności → Ubezpieczenia i składki.
Status doktoranta zostaje formalnie nadany po dokonaniu rejestracji, jednak nie wcześniej niż 1 października 2025 r., natomiast zajęcia rozpoczną się 4 listopada 2025 r.
Zachęcamy do regularnego śledzenia naszej strony internetowej, a w szczególności zakładki z aktualnościami. Wszystkie najważniejsze informacje publikujemy również na naszych profilach w mediach społecznościowych – zapraszamy na Facebooka i LinkedIn.