Sztuka budowania relacji służbowych. Etykieta biznesu w praktyce. | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-01-17

Sztuka budowania relacji służbowych. Etykieta biznesu w praktyce.

Na plakacie widoczne jest zdjęcie młodej kobeity, prelegentki oraz informacje na temat warsztatu -data, godzina i miejsce spotkania

Biuro Karier i Absolwentów zaprasza studentów i absolwentów na warsztaty:  "Sztuka budowania relacji służbowych. Etykieta biznesu w praktyce", które poprowadzi Dagmara Łuczka, Ekspert Etykiety Biznesu certyfikowany przez Międzynarodową Akademię Etykiety i Protokołu w Londynie, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm. Odpowiednie zachowanie w określonych sytuacjach i odpowiedni ubiór są w biznesie kluczowe. Ich znajomość może otworzyć Ci drogę do awansu, lepszej pracy oraz pozwolić nawiązać nowe relacje biznesowe. W trakcie warsztatów porozmawiamy o różnicach kulturowych i pokoleniowych w procesie budowania relacji służbowych. oraz o współczesnych zasadach etykiety biznesu (savoir vivre w biznesie)  i zastosowaniu ich w praktyce.

Warsztaty odbędą się 22 stycznia br., w godz. 12:00  - 13:45, w budynku Hydromechaniki (nr 11 na mapie Kampusu PG), sala kreatywna - parter.

Na warsztaty obowiązują zapisy poprzez platformę Career Center,. FB lub wysłanie informacji na adres: biuro.karier@pg.edu.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagmara Łuczka - Ekspert Etykiety Biznesu certyfikowany przez Międzynarodową Akademię Etykiety i Protokołu w Londynie. Ukończyła kursy w International Etiquette & Protocol Academy of London,  Europejskiej Akademii Dyplomacji, Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych oraz szkołę Trenerów Grupy ODITK. Autorka książki pt. „Kultura budowania relacji służbowych – czyli etykieta biznesu w praktyce” wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2020 oraz cyklu artykułów o etykiecie biznesu m.in. w magazynach Transport Manager, „Production Manager”, „Control Engineering Polska”, „Mitsubishi Electric News”, HR Standard.

Założycielka Projektowni Wizerunku, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm, pasjonatka zagadnień związanych z etykietą i różnicami kulturowymi. Gościnny wykładowca studiów podyplomowych, prelegentka w szkołach i na konferencjach, trener. Prowadzi szkolenia i wykłady z zagadnień związanych m.in. z savoir vivre i etykietą biznesu. Jako wykładowca akademicki współpracowała m.in. z Uniwersytetem Gdańskim, Akademią Morską w Gdyni oraz Wyższą Szkołą Finansów i Administracji, gdzie prowadziła przedmioty poświęcone  etykiecie biznesu. 

107 wyświetleń