dr Anna Zielińska | Politechnika Gdańska

Treść strony

dr Anna Zielińska

Kontakt:

email:
anna.zielinska@pg.edu.pl
strona:
https://mostwiedzy.pl/anna-zielinska,1017887-1

Zajmowane stanowiska:

Adiunkt

miejsce pracy:
Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości
Gmach B pokój 709
telefon:
(58) 347 22 28
dr Anna Zielińska

Publikacje:

  1. Publikacja

    Celem opracowania jest identyfikacja roli raportowania obrotu produktami leczniczymi w aptekach. Zaprezentowano podstawowe założenia wymogu raportowania stanów magazynowych, w odniesieniu do poszczególnych grup interesariuszy, związanych z informacją o stanach magazynowych w aptece. Zidentyfikowano również korzyści dla poszczególnych grup interesariuszy wynikające z konieczności przygotowania tego typu raportów.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  2. Wzrost zainteresowania projektami i programami zdrowotnymi wymusza konieczność koncentracji nie tylko na sprawności ich realizacji, ale także na błędach, które ze względu na obszar, którego dotyczą mogą mieć wpływ na zdrowie i/lub życie ludzkie. Także ze względu na sam charakter projektów tj. ich niepowtarzalność, unikatowość i złożoność wcześniejsza identyfikacja i analiza błędów może pozwolić na niedopuszczenie do ich pojawienia...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  3. W niniejszym opracowaniu zaprezentowane zostały podstawowe aspekty dotyczące doskonalenia jakości w usługach zdrowotnych. Specyfika zarówno branży usług zdrowotnych, jak i powszechność wykorzystania przez pacjentów właśnie tego typu placówek generuje potrzebę ustawicznego poszukiwania zmian doskonalących. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące częstotliwości i percepcji efektów wdrażanych działań doskonalących. Rozważania...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  4. W opracowaniu zaprezentowano pojęcie odporności w odniesieniu do specyfiki zarządzania projektami. Autora przeprowadziła badania własne percepcji pojęcia odporności oraz jej składowych w odniesieniu do wybranych obszarów zarządzania projektami.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  5. W opracowaniu zaprezentowano przegląd kluczowych modeli jakości usług a następnie zaproponowana została autorska koncepcja klasyfikacji tych modeli w ujęciu relacyjnym.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy

Projekty: