dr inż. Sławomir Ostrowski | Politechnika Gdańska

Treść strony

dr inż. Sławomir Ostrowski

Kontakt:

email:
slawomir.ostrowski@pg.edu.pl
strona:
https://mostwiedzy.pl/slawomir-ostrowski,64716-1

Zajmowane stanowiska:

Adiunkt

miejsce pracy:
Katedra Informatyki w Zarządzaniu
Gmach B, 704
dr inż. Sławomir Ostrowski

Publikacje:

  1. Niniejsza praca traktuje o barierach wejścia na rynek dla projektów NFT. Porusza zagadnienia związane z kapitałochłonnością, regulacjami prawnymi, dostępem do wiedzy i patentów, a także ze zróżnicowaniem produktów i dostawców na rynku NFT. Celem pracy jest identyfikacja i opis barier wejścia, które napotykają nowe przedsiębiorstwa wchodzące na rynek. Autorzy przewidują, że wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów wzrośnie zainteresowanie...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  2. Publikacja

    The socioeconomic sphere and the relationships in which commitment occurs are important elements in the development of sustainable services. The study reported in this article identifies the elements that influence the development of the relationship between service providers and their customers and proposes a model that describes the state of the relationship between service providers and customers in terms of symmetrical commitment...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  3. Publikacja

    - Rok 2021

    The automotive industry today faces multiple challenges. The automotive market is characterised by frequent changes and technological developments in comfort and safety of travel by all types of vehicles. The division between traditional and modern services is related to their susceptibility to technological progress. We should differentiate between two types of technology: technology used directly in vehicles and technology utilized...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  4. Publikacja

    - Rok 2020

    W niniejszej monografii przedstawiono rozwiązania pozwalające lepiej zrozumieć złożoność relacji występujących pomiędzy usługodawcami a klientami oraz metody, które pozwalają tę wiedzę wykorzystać w doskonaleniu procesów organizacji usługowych. Monografia podejmuje problem kształtowania zaangażowania na styku usługodawca–klient jako wstępnego i koniecznego warunku rozwijania relacji w usługach. Opierając się na klasycznej drabinie...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  5. E-learning systems are very popular means to support the teaching process today. These systems are mainly used by universities as well as by commercial training centres. We analysed several popular e-learning platforms used in Polish universities and find them very unfriendly for the users. For this reason, the authors began the work on the creation of a new system that would be not only useful, but also usable for students, teachers...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy

Projekty: