Walne Zebranie Stowarzyszenia Absolwentów PG | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2025-09-30

Walne Zebranie Stowarzyszenia Absolwentów PG

Na zdjęciu logo Stowarzyszenia Absolwentów

Zarząd SAPG informuje, że na dzień 22 listopada 2025 roku (sobota) zostało zaplanowane Walne Zebranie Stowarzyszenia Absolwentów PG. Miejsce, godzinę oraz szczegółowy program Zebrania zostaną podane wkrótce. W Walnym Zebraniu mogą wziąć udział wszyscy Członkowie Stowarzyszenia, przy czym bierne i czynne prawo wyborcze przysługuje członkom, którzy mają opłacone składki - minimum za dwa ostatnie lata, tj. za 2024 oraz 2025 rok lub za bieżący rok w przypadku stażu członkowskiego krótszego niż jeden rok.

 

Program Walnego Zebrania obejmuje m.in. sprawozdanie władz SAPG z minionej kadencji, wybory nowych władz Stowarzyszenia na kolejną 2-letnią kadencję 2025-2027, okolicznościowy wykład i uroczyste odsłonięcie tablicy pamiątkowej na budynku Bratniaka oraz dyskusję i podjęcie uchwały programowej określającej kierunki rozwoju naszej organizacji na kolejne lata. Po raz pierwszy w historii Stowarzyszenia planujemy udział w Walnym Zebraniu również w trybie zdalnym (on line) po uprzedniej rejestracji.

Zapraszamy Koleżanki i Kolegów absolwentów do współpracy przy tworzeniu uchwały programowej, dlatego zwracamy się z prośbą o przesyłanie propozycji, uwag, pomysłów, które mogłyby być pomocne w przygotowaniu uchwały i programu działania Stowarzyszenia.

Można to uczynić osobiście (p.304 w Bratniaku), pocztą mailową lub listownie. 

Przypominamy, że wysokość składki rocznej wynosi 50,-zł i może być wpłacona na konto SAPG nr  PKO BP 33 1020 1811 0000 0702 0096 6531   W treści przelewu należy wpisać: "składka członkowska za lata .... oraz swoje imię i nazwisko. Składki można opłacić również przez link https://platnosci.pg.edu.pl/sapg

Dane adresowe SAPG:

Stowarzyszenie Absolwentów Politechniki Gdańskiej

80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12

biuro@sapg.pl, sapg@pg.edu.pl

 

76 wyświetleń