Router Wi-fi

Aktywacja konta

Po zameldowaniu w Domu Studenckim zostanie utworzone konto, które pozwoli Tobie rejestrować urządzenia w naszej sieci. Tworzeniem i zarządzeniem kontami zajmuje się administracja Osiedla Studenckiego. Po utworzeniu konta dostaniesz login i jednorazowe hasło do logowania w Systemie Rejestracji Użytkowników.

Dodanie urządzenia do sieci

Urządzenie możesz dodać za pomocą formularza na stronie SRU. Aby urządzenie zostało zarejestrowane w sieci potrzebujemy jego adres MAC.

Dodawanie komputera

Adres MAC komputera możesz znaleźć wchodząc w ustawienia sieciowe. Po wybraniu karty sieciowej Ethernet pojawi się informacja o adresie fizycznym urządzenia. Adres ten podaj podczas dodawania komputera w SRU.

Dodawanie routera Wi-fi

Adres MAC routera znajdziesz na obudowie lub w panelu zarządzania urządzenia. Jeśli wyszczególnione są adresy fizyczne WAN i LAN to potrzebny będzie adres WAN. Po dodaniu routera nie musisz rejestrować wszystkich urządzeń, które się będą przez niego łączyć. Pamiętaj, aby zabezpieczyć swoją sieć Wi-fi przez ustawienie bezpiecznego hasła.

Rejestracja kolejnych urządzeń

Niestety ze względu na ograniczone zasoby możesz samodzielnie dodać tylko jedno urządzenie. Jeśli chcesz dodać więcej urządzeń to napisz do nas mail z adresem MAC urządzenia, które chcesz dodać. Jeśli będzie taka możliwość to dodamy urządzenie do Twojego konta.