Data dodania: 2022-06-30
Rozliczenie II i III roku w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej
Informujemy ,że rozliczenie II i III roku jest związane ze złożeniem następujących dokumentów z wykorzystaniem funkcjonalności eDokumenty:
WAŻNE! Od semestru letniego w roku akademickim 2021/2022 obowiązuje nowy druk
- Sprawozdanie roczne/ semestralne z przebiegu pracy naukowej/kształcenia w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej wraz z załącznikami
- załącznik nr 1- opis postępów doktoranta
- załącznik nr 2 - wykaz aktywności naukowych
- załącznik nr 3- opinia promotora o postępach w realizacji doktoratu
- załącznik nr 4- opinia opiekuna pomocniczego o postępach w realizacji doktoratu ( wydruk na papierze firmowym)
- Aktualizacja Indywidualnego Planu Badawczego ( w przypadku zmian)
Szablony dokumentów dostępne są na stronie -> Szkoła Doktorska Wdrożeniowa->organizacja i akty prawne -> dokumenty związane z postępem badawczym
Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej odbywa się w systemie MojaPG > Student > eDokumenty
Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej
Terminarz dotyczący rozliczenia II oraz III roku
- wypełnienie w systemie i dołączenie do nich wymaganych plików - do 16 września
- akceptacja w systemie przez promotorów - do 23 września
- zatwierdzenie eDokumentów w systemie przez koordynatora ( w szkole Doktorskiej Wdrożeniowej jest jeden koordynator do wszystkich dyscyplin) - do 30 września
349 wyświetleń