Data dodania: 2024-04-29
Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej
Chcielibyśmy poinformować, że dnia 22 kwietnia 2024 r. wydane zostało Zarządzenie Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 w sprawie wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej.
Od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej.
Począwszy od tej daty, wnoszenie i doręczanie pism w ww. sprawach nastąpi wyłącznie w systemie teleinformatycznym uczelni – uczelnianym systemie Moja PG.
Wsparcie techniczne procesu, zapewnia zespół Helpdesk.
Zarządzenie zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
-
2024-11-15
[I rok] Obowiązkowy kurs BHP dla doktorantów
-
2024-11-05
Migracja poczty na Outlook (Office 365)