Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-04-29

Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej

zdjęcie

Chcielibyśmy poinformować, że dnia 22 kwietnia 2024 r. wydane zostało Zarządzenie Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 w sprawie wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej.

Od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej.

Począwszy od tej daty, wnoszenie i doręczanie pism w ww. sprawach nastąpi wyłącznie w systemie teleinformatycznym uczelni – uczelnianym systemie Moja PG.

Wsparcie techniczne procesu, zapewnia zespół Helpdesk.

Zarządzenie zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).

32 wyświetleń