Data dodania: 2024-09-27
System Moja PG – aktywacja konta doktoranckiego i utworzenie adresu e-mail, elektroniczna legitymacja doktorancka (ELD) dotyczy 1 roku
System MojaPG – aktywacja konta doktoranckiego i utworzenie adresu e-mail
Moja PG jest portalem uczelnianym dostępnym pod adresem moja.pg.edu.pl. Portal składa się z wielu modułów, które umożliwiają elektroniczną obsługę m.in. doktorantów, co skutecznie pozwala na zmniejszenie liczby potrzebnych wizyt w biurze Szkoły.
Osoby przyjęte do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej na Politechnice Gdańskiej zostaną zmigrowane z systemu rekrutacyjnego eRekrutacja do systemu Moja PG.
Rejestracja w portalu jest obowiązkowa, dlatego po otrzymaniu wiadomości powitalnej prosimy o jak najszybszą aktywację konta na stronie moja.pg.edu.pl, podając dane zgodne z danymi podanymi podczas rekrutacji oraz przydzielonym numerem albumu. Po aktywacji konta, doktorantowi zostanie przypisany login (imię.nazwisko@pg.edu.pl), który jest niezbędny do zalogowania w Moja PG.
*W przypadku osób, które wcześniej posiadały konto studenckie na Moja PG, nie jest tworzone nowe konto - obowiązuje dotychczasowy numer albumu, login i hasło. W celu nadania pełnych uprawnień doktoranckich (wraz z nowym aliasem pocztowym) należy na Moja PG przejść przez proces aktywacji konta studenckiego z użyciem dotychczasowego hasła (zgodnie z instrukcjami na stronie pomoc.pg.edu.pl). W przypadku utracenia wcześniej użytego hasła, do uzyskania hasła można skorzystać z logowania za pomocą Login.gov.pl lub innej metody resetu hasła.
Instrukcja dot. Rejestracji w portalu Moja PG
W razie problemów z aktywacją konta prosimy o kontakt z pracownikami uczelnianego Helpdesku.
Elektroniczna legitymacja doktorancka (ELD)
Po pierwszym logowaniu w portalu Moja PG, należy sprawdzić poprawność swoich danych osobowych oraz złożyć wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD).
Osoby, które kontynuują naukę na Politechnice Gdańskiej i które posiadają ELD wydaną przez PG nie muszą składać wniosku o ELD. Przysługuje im wcześniej wydana ELD przez PG.
Wszelkie informacje dotyczące zmiany statusu wniosków przychodzą automatycznie na pocztę oraz są widoczne w Moja PG, w zakładce „Wnioski”.
Uwaga! Legitymacja nie zostanie przekazana do produkcji do momentu zaksięgowania w systemie należnej kwoty! Zachęcamy do skorzystania z ePłatności, które są księgowane natychmiastowo.
Więcej informacji dot. elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD)
Instrukcja składania wniosku o wydanie ELD
W razie problemów ze złożenie wniosku o wydanie elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD), prosimy o kontakt z pracownikami uczelnianego Helpdesku.
-
2024-11-15
[I rok] Obowiązkowy kurs BHP dla doktorantów
-
2024-11-05
Migracja poczty na Outlook (Office 365)