[Doktoranci I roku] Rozliczenie I roku kształcenia w Szkole Doktorskiej | Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-05-28

[Doktoranci I roku] Rozliczenie I roku kształcenia w Szkole Doktorskiej

photo
Rozliczenie I roku związane jest ze złożeniem Indywidualnego Planu Badawczego, sprawozdania rocznego i ankiety z wykorzystaniem eDokumentów w Moja PG.
Harmonogram rozliczenia I roku kształcenia w 2024 r.
Termin Działanie

koniec maja / początek czerwca 2024 r.

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG.

maksymalnie do 7.07.2024 (niedziela) 

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:

  • Indywidualny Plan Badawczy (IPB)*,
  • Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej,
  • Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim / wydziałowym / katedralnym) / sesji sprawozdawczej.**

Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów.

Doktoranci są zobowiązani i mają prawo do złożenia Indywidualnego Planu Badawczego (IPB) w terminie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia kształcenia w Szkole Doktorskiej. Termin określony w harmonogramie jest terminem technicznym, służącym sprawnej organizacji procesu w biurze. W związku z tym prosimy o przesłanie eDokumentu w tym terminie, ale w przypadku niedotrzymania tego terminu nie będą podejmowane żadne działania, jeśli zostanie to zrobione w ciągu ww. 12 miesięcy. Należy pamiętać, że dotyczy to tylko IRP. Inne dokumenty muszą zostać złożone w terminie określonym w harmonogramie.

** UWAGA! Doktoranci nauk chemicznych [NCh] muszą zamieścić potwierdzenie udziału w sesji październikowej 2023 r. oraz deklarację udziału w tegorocznej sesji przewidzianej na wrzesień / październik 2024.

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

Uwaga: Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybceij złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej.

do 14.07.2024 r. (niedziela)

  • Akceptacja eDokumentów (IPB i sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów, 
  • Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta I roku w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku: Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (po II semestrze).

Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG.

do 21.07.2024 r. (niedziela)

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 26.07.2024 r. (piątek)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej

16-19.09.2024 r. (poniedziałek - czwartek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom


Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.

UWAGA!
Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.


eDokumenty związane z rozliczeniem kształcenia i ich obieg w systemie


Obieg eDokumentów w systemie inicjuje Biuro Szkoły Doktorskiej.

Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie eDokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty. 

UWAGA!  Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie szkoły Doktorskiej:

  • dla doktorantów: w zakładce Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II (dostęp po zalogowaniu)
  • dla promotorów: w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG.

Dodatkowe informacje


Więcej informacji na temat rozliczenia I roku znajdą Państwo w zakładce: Doktoranci -> Kształcenie:

oraz w zakładce: Dla promotorów -> Rozliczenia procesu kształcenia w r.a. 2023/2024 (dostępna po zalogowaniu)


Prosimy o śledzenie naszej strony, a w szczególności zakładki Aktualności, gdzie systematycznie publikujemy najistotniejsze dla Was informacje.

934 wyświetleń