2. edycja GameStorm czyli maratonu tworzenia gier bez prądu | Politechnika Gdańska

Treść strony

Wydarzenia

2. edycja GameStorm czyli maratonu tworzenia gier bez prądu

28 - 30 Czerwiec 2024

Kategoria: Edukacja

Typ: Warsztaty

GameStorm to unikalne wydarzenie dla entuzjastów i entuzjastek gier planszowych, którzy zawsze chcieli stworzyć swoją własną planszówkę. Trwa sprzedaż biletów.

Podczas warsztatów uczestnicy i uczestniczki w kilkuosobowych zespołach będą projektować gry od pomysłu aż do fizycznego prototypu, testować je, doskonalić oraz prezentować.

Organizatorzy zapraszają wszystkich zapaleńców gier, od doświadczonych autorów i autorek po osoby początkujące, które przygodę z planszówkami dopiero rozpoczynają. Uczestnicy wykorzystają swoją kreatywność i stworzą w 48 godzin swoją grę planszową, karcianą, imprezową lub inną.

 

„Tworzyć każdy morze”

Jest to hasło przewodnie wydarzenia. GameStorm to warsztaty dostępne dla każdej osoby, która chce doświadczyć radości stworzenia i pokazania graczom swojej własnej gry planszowej. Jeśli nie masz żadnego doświadczenia – otrzymasz wsparcie trenerów i trenerek. Jeśli jesteś bardziej zaawansowanym autorem lub autorką – organizatorzy zadbają o ciekawe utrudnienia.

Więcej informacji: intothegamestorm.pl

Sprzedaż biletów: app.evenea.pl/event/gamestorm2

 

Miejsce
Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dla przyjezdnych - noclegi w Domu Studenckim.

Termin
28-30 czerwca 2024 roku.

 

Harmonogram 2. edycji Game Storm


28.06.2024 (piątek) od godz. 16:00
Dzień I - kreatywno – integracyjny z imprezą integracyjną

16:00 – 17:00 – wykład inauguracyjny „Improwizowanie, tworzenie i się potykanie” Wojciech „Termos” Tremiszewski – wykład otwarty

17:00 – 17:30 – rejestracja uczestników i uczestniczek


29.06.2024 (sobota) w godz. 09:30 – 20:45
Dzień II – tworzenie i testowanie gier


30.06.2024 (niedziela) w godz. 09:30 – 15:30
Dzień III – granie i prezentowanie gier

Szczegółowa agenda wydarzenia

 

Główni organizatorzy GameStorm

Portotypy – trójmiejska grupa testerska działająca od 2019 roku zrzeszająca twórców i twórczynie gier planszowych. Testujemy nawzajem prototypy swoich gier, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Organizujemy strefy prototypów, wydarzenia i warsztaty tworzenia gier planszowych. Spotykamy się w każdy czwartek o godz. 17 w gdańskim klubie Żak. Więcej informacji na stronie: https://www.facebook.com/PortoTypy/.

Fundacja Rozwoju Bombonierka – powstała w 2016 roku w celu wyrównywania szans grup wykluczonych i realizowania pasji twórczych. Prowadzimy projekty dotyczące gier planszowych: warsztaty tworzenia gier, innowacje społeczne, projektujemy gry na zlecenie.

Partnerzy wydarzenia

Trefl, Rebel, Rebel Studio, Smart Flamingo, aleplanszowki.pl, wakacje.pl, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska PG, Centrum Transferu Technologii PG, GE3K Events, grupa FB: Gry planszowe – NA LUZIE, Gry planszowe.

Kluczowe osoby:
Zbyszek Kisły – pomysłodawca i inicjator „GameStorm”. Od 8 lat prowadzi cotygodniowe spotkania z planszówkami dla obcokrajowców w ramach 3city Boardgamers, współorganizator trzech trójmiejskich edycji Global Game Jamu, z zawodu software developer.

Katarzyna Cioch - inicjatorka i miłośniczka robienia fajnych rzeczy z ludźmi, którym się chce. Współautorka gier: Partytura, Gutenberg, AI Space Puzzle, Czy wypada rzucać tortem?. Prezeska Fundacji Rozwoju Bombonierka. Trenerka i edukatorka. Liderka projektów i innowacji społecznych.
Matematyczka.

Agnieszka Krawczyk-Kłos - twórczyni gier planszowych i organizatorka kreatywnych warsztatów z tworzenia gier planszowych dla dzieci. Z zawodu ekspertka w zarządzaniu własnością intelektualną, project manager i wykładowczyni z dziedziny komercjalizacji na Politechnice Gdańskiej.

Patronat
Honorowy patronat nad wydarzeniem objęli: Prezydent Miasta Gdańska.