Data dodania: 2024-08-07
Wnioski SPUB, SPUB-i
Trwa nabór wniosków na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej lub stanowiska badawczego (SPUB) oraz utrzymanie specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUB-I).
Wnioski należy przygotować w systemie OSF. Nabór wniosków potrwa do 31 sierpnia 2024 r. Elektroniczną wysyłkę wniosków będzie prowadził Dział Spraw Naukowych. Przypominamy o konieczności dodania DSN jako redaktora pomocniczego wniosku (zarejestrowany użytkownik OSF -> login: dobn123). W systemie OSF, zakładce „elektroniczna wysyłka” wybrać opcję „podpis cyfrowy” (należy wówczas pobrać z systemu ZSUN/OSF plik zawierający część A wniosku z podpisem elektronicznym ZSUN/OSF).
Szczegóły procedury naboru wniosków są dostępne w rozporządzeniu Ministra oraz instrukcji zamieszonej na stronie systemu OSF.
W przypadku pytań proszę o kontakt z p. Małgorzatą Makowiecką (malmakow@pg.edu.pl, tel: 58 348 66 49).
-
2024-09-25
Wnioski o nagrodę im. J. Heweliusza
-
2024-09-18
START dla młodych naukowców