Data dodania: 2021-04-01
Odwołanie stypendium rektora - ePUAP
Jeśli złożyłeś wniosek o przyznanie rektora przez skrzynkę podawczą ePUAP, otrzymałeś już na skrzynkę podawczą decyzję w swojej sprawie i chciałbyś się od tej decyzji odwołać, możesz to zrobić za pośrednictwem platformy mójGOV.
Instrukcja krok po kroku:
- Otwórz w oknie przeglądarki stronę obywatel.gov.pl, a następnie wybierz platformę Mój GOV.
- Wybierz dogodny sposób logowania i zaloguj się.
- Po zalogowaniu się do serwisu Mój GOV, w bocznym menu wybierz folder Moja skrzynka.
- Przejdź do opcji Wyślij Pismo.
-
Stwórz pismo:
- Wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo – POLITECHNIKA GDAŃSKA;
- Wybierz rodzaj pisma – Odwołanie;
- Tytuł pisma – wpisz: Odwołanie od decyzji Komisji Stypendialnej nr xxxxx;
- Treść pisma – wpisz: Treść odwołania;
- Dodaj ewentualne załącznik;
- Uzupełnij dane kontaktowe, jeśli nie wypełniły się automatycznie;
- Po wykonaniu kroku 5 potwierdź zmiany klikając na przycisk Dalej.
- Na ekranie wygeneruje się dokument elektroniczny, który zostanie wysłany na Politechnikę Gdańską.
- Przejdź do panelu podpisania wygenerowanego wniosku za pomocą przycisku Przejdź do podpisu.
- Podpisz wniosek Podpisem zaufanym lub Podpisem kwalifikowanym.
- Po prawidłowym złożeniu podpisu system automatycznie wygeneruje potwierdzenie wysłania pisma, Pismo znajdzie się w folderze Wysłane, a w folderze Odebrane powinno znaleźć się automatyczne potwierdzenie w postaci Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP), które świadczy o tym, że wniosek został poprawnie doręczony do odbiorcy oraz wizualizacja wniosku wraz ze złożonym na nim podpisem.
733 wyświetleń