Data dodania: 2022-06-21
Odwołania od decyzji wydanych w I etapie - II etap rozdziału miejsc
Od decyzji z I etapu rozdziału miejsc przysługuje prawo złożenia odwołania do Odwoławczej Komisji Stypendialnej w terminie do 26.06.2022 r. Tryb składania odwołań jest taki sam jak składania podań tj.: w terminie 22 - 26 czerwca 2022, należy wypełnić wniosek wyłącznie przez elektroniczny formularz dostępny na indywidualnym koncie studenta w portalu MojaPG w module Stypendia. Wniosku nie trzeba drukować oraz nigdzie przynosić.
W polu uwaga należy podać powód odwołania. Należy pamiętać, iż podstawą odwołania może być jedynie wskazanie naruszenia warunków i trybu przyznawania miejsc w Domach Studenckich.
Student, który chciałby załączyć do wniosku dodatkową dokumentację powinien przesłać skan dokumentów (lub wyraźne zdjęcia) na adres: oks@pg.edu.pl ze swojego konta pocztowego w domenie student.pg.edu.pl, tytułując wiadomość „Dokumentacja, wniosek xxxxx”, gdzie „xxxxx” oznacza numer wysłanego w MojaPG wniosku. Dokumenty muszą zostać przesłane po wysłaniu wniosku w portalu MojaPG, ale nie później niż 24 godziny od momentu wysłania wniosku. Dokumentacja, która nie spełnia tychże warunków nie zostanie uwzględniona.