Data dodania: 2022-06-30
Rozdział pokoi w Domach Studenckich
Rozdziałem miejsc w pokojach w danym Domu Studenckim zajmują się Rady Mieszkańców tych akademików.
Miejsca przyznawane są na podstawie złożonego, w odpowiednim terminie, wniosku.
Wnioski wraz z dokumentacją (skan lub wyraźne zdjęcie) należy przesłać na adres e-mail Rady Mieszkańców zamieszkiwanego przez siebie akademika:
- DS1: rm.ds1@pg.edu.pl;
- DS2: rm.ds2@pg.edu.pl;
- DS3: rm.ds3@pg.edu.pl;
- DS4: rm.ds4@pg.edu.pl;
- DS5 i DS5Ł: rm.ds5@pg.edu.pl;
- DS6: rm.ds6@pg.edu.pl;
- DS7: rm.ds7@pg.edu.pl;
- DS8: rm.ds8@pg.edu.pl;
- DS9: rm.ds9@pg.edu.pl;
- DS10: rm.ds10@pg.edu.pl.
Terminy:
- 1 lipca - 8 lipca 2022 r. – składanie wniosków o pokój w Domu Studenckim;
- 20 lipca 2022 r. - publikacja wyników;
- 21 lipca – 23 lipca 2022 r. – składanie odwołań od decyzji Rady Mieszkańców;
- 28 lipca 2022 r. - publikacja ostatecznych wyników przyznanych pokoi.
E-maile muszą być wysyłane z indywidualnego konta pocztowego w domenie student.pg.edu.pl.
3712 wyświetleń