Opiniowanie przez promotora / koordynatora dyscypliny / dyrektora szkoły wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy złożonego przez doktoranta w procedurze jego skreślenia | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-05-10

Opiniowanie przez promotora / koordynatora dyscypliny / dyrektora szkoły wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy złożonego przez doktoranta w procedurze jego skreślenia

photo

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy że od 20 grudnia 2023 r.  na podstawie Zarządzenia Rektora Politechniki Gdańskiej nr 49/2023 z 15 listopada 2023 r. Politechnika Gdańska używa wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w tym decyzji administracyjnych, w sprawach skreślania z listy doktorantów. Ogłoszenie w tej sprawie pojawiło się na stronie internetowej Szkoły Doktorskiej i Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej.

W związku z powyższym proces zbierania Państwa opinii (promotorów, koordynatorów dyscyplin, dyrektorów szkół) w procedurze odwoławczej dotyczącej skreślenia z listy doktorantów będzie odbywał się w formie elektronicznej tylko i wyłącznie przez system EZD. Od dnia złożenia wniosku doktoranta o ponowne rozpatrzenie sprawy rozpoczyna się ponowne badanie sprawy przez Szkołę Doktorską w postaci zebrania opinii - w pierwszej kolejności od promotora, następnie koordynatora dyscypliny oraz finalnie dyrektora szkoły –  po czym cała dokumentacja zostaje przekazana Rektorowi w celu podjęcia ostatecznej decyzji.

Prosimy, aby w opinii odnieść się do wyjaśnień przedstawionych przez doktoranta we wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy w kontekście wskazanej w decyzji podstawy skreślenia. Dokumenty te oraz szablon opinii do uzupełnienia znajdą Państwo w koszulce, która zostanie Państwu przekazana przez Biuro Szkoły.

Cały powyższy proces (od daty wpływu wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy do daty wydania decyzji ostatecznej przez Rektora) zgodnie z zapisami ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego nie powinien trwać dłużej niż miesiąc. Ważne jest, aby obieg dokumentu przebiegał sprawnie, a zaopiniowany dokument był zwracany do Biura Szkoły bez zbędnej zwłoki.

Poniżej zamieszczamy instrukcje przygotowane przez Centrum Obiegu Dokumentów (COD):


Centrum Obiegu Dokumentów prowadzi szkolenia z podstawowej obsługi systemu EZD, na które każdy pracownik może się zapisać. Szczegóły dotyczące szkoleń są dostępne pod adresem: https://pg.edu.pl/cod/ezd/szkolenia.

W razie problemów z obsługą EZD prosimy o kontakt z Panią Hanną Kwiatkowską tel. 58 348 65 93.

119 wyświetleń