Istotnym elementem realizacji strategii promocji Politechniki Gdańskiej jest budowanie modelu komunikacji marketingowej, opartej o transmedialność narzędzi promocji w kluczowych kanałach przekazu ATL, BTL i Internecie, realizowanego przez Dział Promocji i Biuro Prasowe PG.

Kluczowe kierunki działań promocyjnych Politechniki Gdańskiej koncentrują się na:
- rozwoju serwisu internetowego uczelni zgodnie ze współczesnymi trendami,
- mediach społecznościowych - rozwój kanałów Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube,
- realizacji ogólnopolskich kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi promotion mix, 
- realizacji działań komunikacji i edukacji online.


Poniżej prezentujemy wybrane projekty realizowane przez nasz zespół.

Wydarzenia i inicjatywy

grafika Ogólnopolskiego Dnia Otwartego

Ogólnopolski Dzień Otwarty

Bałtycki Festiwal Nauki

Bałtycki Festiwal Nauki

Politechnika Talentów

samodzielnik pierwszaka

Samodzielnik Pierwszaka

Ogólnopolski Wirtualny Dzień Otwarty

Wirtualna Politechnika Gdańska

grafika newslettera dla szkół

Newsletter dla szkół

Komunikacja wewnętrzna

Biuletyn informacyjny PG

Biuletyn informacyjny

Pismo PG

Kampanie reklamowe

Mieszkaj nad morzem. W Gdańsku. Studiuj na Politechnice Gdańskiej

Mieszkaj nad morzem.

Dołącz do nas! - kampania rekrutacyjna 2024

Dołącz do nas!

Szukamy nowych graczy. Wejdź do grywalizacji. Wybierz studia na PG

Szukamy nowych graczy!

OMG! Mają mnie! - kampania rekrutacyjna PG

OMG! Mają mnie!

Mamo, nie wracam! - kampania rekrutacyjna PG

Mamo, nie wracam!

Branding

materiały promocyjne

Ulotki, foldery, prezentacje

Sklep PG

Sklep internetowy z gadżetami

Media społecznościowe

Facebook

Instagram

LinkedIn PG

LinkedIn

YouTube PG

YouTube