Istotnym elementem realizacji strategii promocji Politechniki Gdańskiej jest budowanie modelu komunikacji marketingowej, opartej o transmedialność narzędzi promocji w kluczowych kanałach przekazu ATL, BTL i Internecie, realizowanego przez Dział Promocji i Biuro Prasowe PG.

Kluczowe kierunki działań promocyjnych Politechniki Gdańskiej koncentrują się na:
- rozwoju serwisu internetowego uczelni zgodnie ze współczesnymi trendami,
- mediach społecznościowych - rozwój kanałów Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube,
- realizacji ogólnopolskich kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi promotion mix, 
- realizacji działań komunikacji i edukacji online.


Poniżej prezentujemy wybrane projekty realizowane przez nasz zespół.

Wydarzenia i inicjatywy

Ogólnopolski Wirtualny Dzień Otwarty

Ogólnopolski Dzień Otwarty

Bałtycki Festiwal Nauki

Bałtycki Festiwal Nauki

Politechnika Talentów

samodzielnik pierwszaka

Samodzielnik Pierwszaka

Komunikacja wewnętrzna

Biuletyn informacyjny PG

Biuletyn informacyjny

Pismo PG

Kampanie reklamowe

Szukamy nowych graczy. Wejdź do grywalizacji. Wybierz studia na PG

Szukamy nowych graczy

OMG! Mają mnie! - kampania rekrutacyjna PG

OMG! Mają mnie!

Mamo, nie wracam! - kampania rekrutacyjna PG

Mamo, nie wracam!

Branding

materiały promocyjne

Ulotki, foldery, prezentacje

Sklep PG

Sklep internetowy z gadżetami

Media społecznościowe

Facebook

Instagram

LinkedIn PG

LinkedIn

YouTube PG

YouTube