Dziewiąta edycja Budżetu Obywatelskiego PG | Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-10-18

Dziewiąta edycja Budżetu Obywatelskiego PG

photo
Już od 30 października można zgłaszać projekty do uczelnianego Budżetu Obywatelskiego. Propozycje muszą dotyczyć infrastruktury uczelni, a mogą je zgłaszać pracownicy i studenci PG. Gotowe projekty należy wysłać poprzez formularz zgłoszeniowy, który dostępny będzie na stronie budżetu.
Zgłoś swój projekt

W tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego PG do wykorzystania jest 420 tysięcy zł na projekty pracownicze i 180 tysięcy zł na projekty studenckie. Każdy pomysłodawca powinien uzyskać poparcie pięciu osób z uczelni, klarownie opisać przedmiot projektu i oszacować koszt jego realizacji.

Wszystkie propozycje powinny wpisywać się w przynajmniej jeden z Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Dodatkowo premiowane będą pomysły zgodne ze Strategią wdrażania Celów Zrównoważonego Rozwoju oraz z Deklaracją Społecznej Odpowiedzialności Uczelni na Politechnice Gdańskiej na lata 2024-2030.

Regulamin Budżetu Obywatelskiego PG

Po weryfikacji projekty zostaną poddane głosowaniu – pracownicy i studenci zdecydują, które z nich zostaną zrealizowane.

Harmonogram Budżetu Obywatelskiego PG
  • 30.10.2024 – rozpoczęcie przyjmowania propozycji projektów (godz. 9:00)
  • 13.11.2024 – zakończenie przyjmowania propozycji projektów (godz. 12:00)
  • 20.11.2024 – ogłoszenie wstępnej listy projektów do głosowania (po godz. 12:00)
  • 27.11.2024 – rozpoczęcie głosowania (od godz. 0:00)
  • 6.12.2024 – zakończenie głosowania (do godz. 23:59)
  • 13.12.2024 – ogłoszenie listy rankingowej projektów (po godz. 12:00)
  • 20.12.2024 – termin składania pisemnych odwołań (do godz. 12:00)
  • 8.01.2025 – ogłoszenie ostatecznej listy projektów do realizacji (po godz. 12:00)

Strona Budżetu Obywatelskiego PG


Kontakt

mgr Natalia Skupna
Biuro Rektora
tel.: +48 58 347 12 67
e-mail: budzet_obywatelski@pg.edu.pl

24 wyświetleń