Data dodania: 2023-01-18
Pilotażowe wdrożenie cyfrowych wniosków na PG
W celu ułatwienia obiegu dokumentów na Politechnice Gdańskiej została pilotażowo uruchomiona platforma, która umożliwia pracownikom składanie w jednym miejscu cyfrowych wniosków skierowanych do różnych jednostek administracji centralnej uczelni.
Od tej pory na stronie zgloszenia.pg.edu.pl lub za pośrednictwem zakładki „Zgłoszenia” w systemie MojaPG można składać wnioski o:
- pomoc radców prawnych,
- zmianę w zakresie jakości kształcenia,
- organizację szkolenia z EZD,
- przeprowadzenie analizy danych,
- pomoc w sprawie dotyczącej ePUAPu,
- włączenie usługi roamingu w związku z wyjazdem zagranicznym,
Docelowo taka forma komunikacji będzie wypierać papierowe dokumenty oraz obsługę pracowników drogą mailową lub przez telefon. Uruchomienie platformy pozwoli także m.in. na:
- standaryzację procesu składania i obsługi dokumentów,
- redukcję papieru,
- ograniczenie niekompletnych lub błędnych wniosków,
- zmniejszenie liczby osobistych wizyt w jednostkach,
- wzrost dostępności usług dla pracowników PG, zwłaszcza nowo zatrudnionych.
Zbiór dostępnych wniosków na platformie będzie sukcesywnie rozszerzany, a docelowo zostanie utworzone „Centrum Pomocy dla Pracowników PG”, które połączy możliwość składania dokumentów z bazą wiedzy o usługach oferowanych przez jednostki administracji centralnej Politechniki Gdańskiej.
485 wyświetleń