Pilotażowe wdrożenie cyfrowych wniosków na PG | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-01-18

Pilotażowe wdrożenie cyfrowych wniosków na PG

Ekran komputera
W celu ułatwienia obiegu dokumentów na Politechnice Gdańskiej została pilotażowo uruchomiona platforma, która umożliwia pracownikom składanie w jednym miejscu cyfrowych wniosków skierowanych do różnych jednostek administracji centralnej uczelni.

Od tej pory na stronie zgloszenia.pg.edu.pl lub za pośrednictwem zakładki „Zgłoszenia” w systemie MojaPG można składać wnioski o:

  • pomoc radców prawnych,
  • zmianę w zakresie jakości kształcenia,
  • organizację szkolenia z EZD,
  • przeprowadzenie analizy danych,
  • pomoc w sprawie dotyczącej ePUAPu,
  • włączenie usługi roamingu w związku z wyjazdem zagranicznym,

Docelowo taka forma komunikacji będzie wypierać papierowe dokumenty oraz obsługę pracowników drogą mailową lub przez telefon. Uruchomienie platformy pozwoli także m.in. na:

  • standaryzację procesu składania i obsługi dokumentów,
  • redukcję papieru,
  • ograniczenie niekompletnych lub błędnych wniosków,
  • zmniejszenie liczby osobistych wizyt w jednostkach,
  • wzrost dostępności usług dla pracowników PG, zwłaszcza nowo zatrudnionych.

Zbiór dostępnych wniosków na platformie będzie sukcesywnie rozszerzany, a docelowo zostanie utworzone „Centrum Pomocy dla Pracowników PG”, które połączy możliwość składania dokumentów z bazą wiedzy o usługach oferowanych przez jednostki administracji centralnej Politechniki Gdańskiej.

485 wyświetleń