Data dodania: 2021-12-20
Zmiana przepisów kancelaryjnych od 1 stycznia 2022 r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2022 r. obowiązywać będą zmienione przepisy kancelaryjno-archiwalne, wydane zostały Zarządzeniem Rektora nr 74/2021 z 10 grudnia 2021 r.
W instrukcji archiwalnej wprowadzono następujące zmiany:
- Uproszczono procedurę brakowania dokumentacji niearchiwalnej, to znaczy trzy dokumenty zastąpiono jednym (załącznik nr 11 Instrukcji Archiwalnej). Jednocześnie przeniesiono przepisy z Zarządzenia Rektora o bezpiecznym niszczeniu dokumentacji (ZR 38/2018) do Instrukcji Archiwalnej (rozdział 11);
- Uproszczono procedurę udostępniania materiałów archiwalnych poprzez zmodyfikowanie wniosku o udostępnienie zbiorów (załącznik nr 7 Instrukcji Archiwalnej), co zapewniło lepszą czytelność wniosku.
W Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dodano klasyfikacje:
- 0072 - Wybory do Rady Centrów;
- 366 - Wykaz inwentaryzacji;
- 40300 - Sprawozdania z wykonania godzin z dotacji dydaktycznej;
- 40303 - Rozkład zajęć dydaktycznych;
- 40317 - Laboratoria wyjazdowe;
- 425 - Materiały dydaktyczne dla słuchaczy;
- 57 - Ocena parametryczna;
- 703 - Ewidencja dokumentacji wycofanej ze stanu Archiwum.
1601 wyświetleń