-
2025-01-20
Zmiana miejsca obsługi podpisów kwalifikowanych
Zmieniło się miejsce obsługi podpisów kwalifikowanych. Aktualnie wnioski należy składać w Gmachu B, pokój 011, parter. Do nowej lokalizacji przenieśli się też: kierownik COD Katarzyna Zygmunt, redaktor BIP oraz sekcje zespołu EZD, zajmujące się procesami oraz szkoleniami.
-
2025-01-20
Nowa umowa na świadczenie usług pocztowych
Od 1 lutego będzie obowiązywać nowa umowa na świadczenie usług pocztowych, która została zawarta z Pocztą Polską. W związku ze zmianą umowy i koniecznością aktualizacji szablonów w systemie EZD, korespondencje zarejestrowaną w styczniu należy przynieść do Kancelarii najpóźniej do 31 stycznia, do godziny 11:30. Kolejną korespondencję należy rejestrować z początkiem...
-
2025-01-08
e-Doręczenia - szkolenia
Zapraszamy na kolejne szkolenia z obsługi modułu e-Doręczeń w systemie EZD: 15 stycznia w godz. 10.00 – 11.30 22 stycznia w godz. 10.00 – 11.30 29 stycznia w godz. 10.00 – 11.30 Na szkolenie nie trzeba się zapisywać, realizowane będzie poprzez Microsoft Teams. Udział w spotkaniu...
-
2025-01-02
Zmiana przepisów kancelaryjno-archiwalnych od 1 stycznia 2025 r.
Szanowni Państwo, informujemy, że od 1 stycznia 2025 r. obowiązują zmienione przepisy kancelaryjno-archiwalne, które zostały wydane Zarządzeniem Rektora nr 54/2024 z 11 grudnia 2024 r. Szczegółowe informacje o wprowadzonych zmianach, które dotyczą tylko Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, zostały oznaczone kolorem czerwonym.
-
2024-12-09
Zamknięcie Centrum Obiegu Dokumentów w dniu 27.12.2024 r.
Informujemy, że dnia 27.12.2024 r. Centrum Obiegu Dokumentów będzie nieczynne. W związku z powyższym, Kancelaria prosi o przynoszenie pilnej korespondencji do wysyłki do dnia 24.12.2024 br., do godz. 11:30. W przypadku konieczności wysyłki korespondencji w dniu zamknięcia Kancelarii istnieje możliwość skorzystania z usług kurierskich za pośrednictwem TNT. Procedura nadawania...
-
2024-10-30
Umieszczanie danych na fakturze wpływającej dotyczących jednostki/wydziału dokonujących zakupu
Szanowni Państwo, w związku z dużą skalą problemu dotyczącego identyfikacji faktur wpływających, a dokładnie braku umieszczania w ich treści informacji o nazwie jednostki, która dokonuje zakupu, uprzejmie przypominamy o konieczności zwrócenia uwagi wystawcy faktury, aby takie dane umieszczał. Decyzją Władz Uczelni niezbędna jest optymalizacja procesu elektronicznego...
-
2024-10-15
Wstrzymanie przyjmowania dokumentacji do bezpiecznego zniszczenia
Informujemy, iż z dniem 15.10.2024 r. Archiwum wstrzymuje przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia. Wznowienie nastąpi po opróżnieniu nagromadzonej dotychczas dokumentacji w Centralnym Punkcie Niszczenia. Przewidywany termin powtórnego przyjmowania to początek grudnia br. Prosimy pracowników, aby mimo to przesyłać spisy brakowania dokumentacji...