Data dodania: 2022-12-08
Decyzje dot. stypendiów w semestrze zimowym 2022/2023
Aby stypendium zostało wypłacone, student musi odebrać papierową lub elektroniczną decyzję (w zależności od wybranej metody złożenia wniosku).
- decyzje elektroniczne będą systematycznie wysyłane od czwartku – 8 grudnia na skrzynki ePUAP, z których wysyłane były wnioski do Komisji
- decyzje papierowe można odebrać osobiście w siedzibie Komisji Stypendialnej w piątek – 9 grudnia i poniedziałek – 12 grudnia (8:30-15:00).
Sprawdź informacje dot. decyzji
Sprawne odebranie decyzji gwarantuje szybszą wypłatę stypendium (w szczególności stypendium rektora – w tym wypadku wypłata następuje dopiero po uprawomocnieniu się decyzji). Przypominamy również o możliwości zrzeczenia się prawa do odwołania. Studenci wnioskujący elektronicznie również mogą zrzec się prawa do odwołania (Załącznik nr 12 do Regulaminu świadczeń dla studentów Politechniki Gdańskiej). Wypełniony załącznik należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, a następnie wysłać pismo na Politechnikę Gdańską wraz z podpisanym załącznikiem przez ePUAP (w piśmie należy zawrzeć dopisek: Do Komisji Stypendialnej). Wzór oświadczenia można pobrać z zakładki Dokumenty.
Podpisz dokument profilem zaufanym
Zanim złożysz odwołanie
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w dedykowanej zakładce.