Od 23 maja studenci lat starszych mogą aplikować o miejsce w akademiku | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-05-23

Od 23 maja studenci lat starszych mogą aplikować o miejsce w akademiku

Budynek Domu Studenckiego nr 3
Ruszył etap I przyznawania miejsc w Domach Studenckich dla studentów lat starszych na rok akademicki 2022/2023

Podczas etapu I rozdzielana jest pula miejsc przeznaczona dla studentów lat starszych, w tym dla studentów szóstego semestru, którzy kończą studia I stopnia na PG w semestrze letnim i zamierzają kontynuować naukę na PG na studiach II stopnia od następnego semestru.

Etap dla nowo przyjętych studentów będzie trwał od 28 lipca do 8 sierpnia 2022 r. a więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wnioski o przyznanie miejsca w Domu Studenckim na rok akademicki 2022/2023 należy składać wyłącznie poprzez elektroniczny formularz dostępny na indywidualnym koncie studenta w portalu MojaPG w module Stypendia
(MojaPG → Student → Stypendia → Wnioskuj o świadczenie → Wnioskowanie o Dom Studencki, etap I).
Nie należy przynosić papierowej wersji wniosku do Komisji.

Terminy

23 maja – 5 czerwca 2022 r. – składanie wniosków o przyznanie miejsca w DS;
21 czerwca 2022 r. – publikacja wyników przydziału do poszczególnych DS-ów (Komisja Stypendialna nie przyznaje miejsca w konkretnym pokoju, a przyznaje miejsce w danym akademiku);
22 czerwca – 26 czerwca 2022 r. – etap II - składanie odwołań (za pośrednictwem portalu MojaPG);
30 czerwca 2022 r. - publikacja wyników rozpatrzonych odwołań o przyznanie miejsca w domu studenckim;
1.07- 8.07.2022 r. - składanie wniosków o przyznanie miejsca w pokoju (dotyczy osób, które otrzymają miejsce w DS). Wnioski o pokoje rozpatrywane są przez Rady Mieszkańców.

Aplikując o miejsce w DS nie dokumentuje się sytuacji materialnej!

Student, który chciałby załączyć do wniosku dodatkową dokumentację w celu np. otrzymania dodatkowych punktów (zgodnie z § 72 ust. 2 Regulaminu) lub udokumentowania utrudnionego dojazdu do uczelni (studenci miejscowi), powinien przesłać skan dokumentów (lub wyraźne zdjęcia) na adres: komisja.stypendialna@pg.edu.pl ze swojego konta pocztowego w domenie student.pg.edu.pl, tytułując wiadomość „Dokumentacja, wniosek xxxxx”, gdzie „xxxxx” oznacza numer wysłanego w MojaPG wniosku. Dokumenty muszą zostać przesłane po wysłaniu wniosku w portalu MojaPG, ale nie później niż 24 godziny od momentu wysłania wniosku. Dokumentacja, która nie spełnia tychże warunków nie zostanie uwzględniona.

Studenci, którzy otrzymają miejsce w  Domu Studenckim w etapach I i II są zobowiązani do wpłacenia kaucji w wysokości 500 zł do dnia 31 lipca 2022 r. 
Osoby, które mają wpłaconą kaucję w wysokości 400 zł, zobowiązane są dopłacić 100 zł do 31 lipca 2022 r. Niewpłacenie brakującej kwoty będzie jednoznaczne z rezygnacją z przyznanego miejsca w akademiku.

Przeczytaj więcej informacji

16 wyświetleń