Wydanie decyzji ws. stypendium rektora | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-04-17

Wydanie decyzji ws. stypendium rektora

3 ciemne postaci i spadające na nie banknoty.
Od dzisiaj, tj. 17 kwietnia br., w systemie MojaPG przy złożonym wniosku o stypendium rektora na semestr letni roku akademickiego 2022/2023 można zobaczyć informację o wydanej decyzji. Przypominamy, że treść dostępna w systemie nie jest decyzją i nie można się od niej odwołać!

Decyzje elektroniczne będą wysyłane za pośrednictwem ePUAP od środy, 19 kwietnia br. Prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na decyzję.

Decyzje papierowe będzie można odebrać w siedzibie Komisji Stypendialnej w trakcie dyżurów, również od 19 kwietnia.

Dopiero po odebraniu decyzji studentowi przysługuje prawo do złożenia odwołania w ciągu 14 dni. Termin liczony jest od dnia następującego po dniu odebrania decyzji. 

Przypominamy również o możliwości zrzeczenia się z prawa do złożenia odwołania, poprzez dostarczenie do Komisji Stypendialnej podpisanego Załącznika nr 12 do Regulaminu świadczeń dla studentów Politechniki Gdańskiej. Złożenie takiego oświadczenia jest nieodwracalne i od decyzji nie będzie można się odwołać, jednak umożliwi wypłatę stypendium wcześniej - przed majówką. Wnioskujący papierowo powinni oświadczenie złożyć papierowo, natomiast studenci, którzy zdecydowali się złożyć wniosek elektronicznie powinni wysłać oświadczenie przez ePUAP. Dokument musi być podpisany elektronicznie, np. podpisem zaufanym. Akceptowalne jest również wklejenie treści oświadczenia bezpośrednio do pisma. Nieakceptowalne jest wysłanie zeskanowanego dokumentu z podpisem, czy też odręczne podpisanie się z wykorzystaniem programów komputerowych.

Podpisz dokument podpisem zaufanym

1093 wyświetleń