Team6 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Team6

EduBoost

EduBoost - zagraj w naukę.

Media społecznościowe zalewają swoich użytkowników przytłaczającą ilością bodźców, które efektywnie skracają czas naszej uwagi. Trudno skupić się na nauce, gdy w kieszeni czy na biurku posiadamy dostęp do wszelkiego rodzaju rozpraszaczy. Nauka w obecnej formie jest mało zachęcająca dla młodszego pokolenia. Zwyczajnie podręcznik przegrywa w nierównej walce z kolorowymi aplikacjami. Nie musi tak być! Zamiast znajdowania toru ruchu możemy pomóc naszej postaci strzelić legendarnego gola w mistrzostwach o puchar świata, zamiast szukać niewiadomej możemy pomóc smokowi dobrać odpowiednio duże skrzynie na zgromadzone złoto, rozwiązać zagadki pozostawione przez niedoścignionego złodzieja sztuki i wiele więcej! Celem EduBoost jest zmienienie postrzegania nauki jako przykrego obowiązku. Aplikacja pozwoliłaby na wykonywanie mniejszych zadań, podczas których tłumaczyłaby wybrane zagadnienie. Dzięki systemom rankingowym ułatwiłaby ona systematyczność oraz dodawała element współzawodnictwa. Dodatkowo wprowadzone zostałyby specjalne grupy, w których nauczyciel mógłby zadawać dodatkowe zadania w aplikacji, tym samym urozmaicając zajęcia. Każda grupa mogłaby również brać udział w specjalnych wydarzeniach, mierząc się z innymi klanami o nagrody w aplikacji. Całość posiadałaby specjalne ścieżki nauczania przygotowane zgodnie z najnowsza wiedzą na temat skutecznego przyswajania informacji, które użytkownik może wybrać w zależności od potrzeb. Oprócz klasycznych przedmiotów aplikacja okraszona będzie w specjalne sekcje, które “uczą jak się uczyć”, tak aby nauka była jeszcze bardziej efektywna.

O zespole startupowym

Jako młoda osoba, posiadająca doświadczenie w nauczaniu młodszych od siebie, postanowiłem pójść o krok dalej. Studiując w ramach Indywidualnego Programu Studiów zauważyłem, że pomimo dodatkowych obowiązków sięgam po telefon, nie zważając jakie niesie to konsekwencje. Tak powstał pomysł aplikacji, dzięki której nie będzie to strata czasu. Potrafię programować oraz obrabiać / tworzyć grafikę cyfrową. Już w liceum realizowałem projekty w ramach programu “Zdolni z Pomorza”, w których grałem pierwsze skrzypce jako programista. Obecnie studiuję Nanotechnologię oraz biorę udział w badaniach nadprzewodników.

Oczekiwania i potrzeby zespołu

Projekt poszukuje inwestora, który umożliwiłby jego realizację w ostatecznej formie. Fundusze przeznaczone zostałyby na marketing oraz wyprodukowanie docelowej aplikacji, opartej na dostarczonej przez zespół wersji demo.

Dziedzina/kategoria projektu

Informatyka, Edukacja.