team11 | Politechnika Gdańska

Treść strony

team11

Favorit

Najlepszy koń w Twojej stajni? Favorit!

Nie posiadasz konia profesora, na którym możesz udoskonalić swoje umiejętności jeździectwa? A może chcesz nauczyć się nowych? W Twoim portfelu brakuje kilkudziesięciu tysięcy złotych, a w szkółkach nie oferują Ci takich możliwości?

A może jesteś trenerem lub prowadzisz szkolenia i chciałbyś mieć dokładne dane na temat błędów postawy Twojego klienta?

Już dziś przychodzimy z pomocą! Favorit to symulator łączący jeździectwo z technologiami wizualizacji używanymi między innymi w branży gier komputerowych. Mechaniczna konstrukcja naśladująca ruchy konia ma być tylko aktuatorem większego systemu. Jeździec podczas treningu powinien zanurzyć się w wirtualną iluzję, jak gdyby jechał na prawdziwym koniu. W ten sposób profesjonalny i skuteczny trening zostanie połączony z przyjemnością tego sportu.

Dzięki zastosowaniu czujników w odpowiednich miejscach możliwe jest monitorowanie postawy i zachowania jeźdźca w czasie. Zebrane dane mogą zostać później wykorzystane w celach edukacyjnych, aby poprawić styl jazdy jeźdźca. Symulator Favorit równie dobrze sprawdzi się w zapewnianiu doskonałej rozrywki. Osoby, które chcą spróbować jazdy konnej, a obawiają się tego ze względu na nieprzewidywalność żywego zwierzęcia, mogą sprawdzić swoich sił na naszym symulatorze. Projekt poprawi również zdrowie i kondycję samych wierzchowców w szkółkach jazdy, ponieważ nie będą one tak mocno eksploatowane. Większość treningów zostanie przeprowadzona w symulatorze, podczas gdy konie będą odpoczywać w stajni.

O zespole startupowym

Nasz zespół składa się z czterech ambitnych studentów. Troje jest studentami PG, a jedna studiuje na UG. Ich kompetencje wzajemnie się uzupełniają.

Absolwentka Matematyki Stosowanej i obecnie studentka Geometrii i Grafiki Komputerowej na wydziale FTiMS na PG. Pasjonuje się grafiką komputerową oraz branżą game dev. Swoje zainteresowania rozwija w Kole Naukowym „Vertex”. Od wielu lat uprawia jeździectwo i regularnie uczestniczy w eventach związanych z tym sportem.

Absolwent Automatyki, Cybernetyki i Robotyki na wydziale ETI na PG. Wiedza zdobyta podczas studiów umożliwia mu tworzenie i opracowywanie innowacyjnych i multidyscyplinarnych rozwiązań technicznych. Obecnie studiuje AI w katedrze Inżynierii Biomedycznej, co pozwala mu spojrzeć na inżynierskie problemy ze znacznie szerszej perspektywy. Poza nauką gra w orkiestrze i rywalizuje z innymi w hackathonach.

Inżynier informatyk, z zawodu programista. W katedrze Inteligentnych Systemów Interaktywnych wydziału ETI na Politechnice Gdańskiej skierował swoją działalność na aplikacje rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej. Miłośnik gier planszowych, game jamów i hackathonów.

Studentka Międzynarodowych Stosunków gospodarczych na Uniwersytecie Gdańskim na wydziale Ekonomicznym. Jest przewodniczącą zarówno Koła Naukowego Elektronicznego Biznesu, jak i również działu HR organizacji NZS UG. W wolnym czasie czyta książki o antropologii sądowej, biologii i literaturę faktu.

Oczekiwania i potrzeby zespołu

Potrzebujemy uzyskania profesjonalnego wsparcia w realizacji naszych idei. Poza zdobywaniem nowej wiedzy i umiejętności chcemy nawiązać znajomości i kontakty w prężnie rozwijającej się branży start-up. Po przygotowaniu projektu liczymy na pomoc w znalezieniu inwestora i wsparcie odnośnie marketingu naszego przyszłego produktu.

Dziedzina/kategoria projektu

automatyka i robotyka; informatyka; mechanika;