team1 | Politechnika Gdańska

Treść strony

team1

W(AI)TER

Twój osobisty kelner. Inteligentny, interaktywny system obsługi klienta restauracji.

Interaktywny, inteligentny system oparty na sztucznej inteligencji pozwalający na kompleksową obsługę klienta imitujący natrualną interakcje z prawdziwym kelnerem będący do dyspozycji klienta przez cały pobyt w restauracji.

Wstępna koncepcja:

- Na każdym stole znajduje się przycisk z mikrofonem oraz jeden monitor.

- Po naciśnięciu przycisku uruchamiany jest mikrofon nasłuchujący klienta.

- Po odpuszczeniu przycisku słowa odebrane przez mikrofon analizowane są przez algorytm rozpoznawania mowy, podejmowane są odpowiednie akcje zgodne z poleceniem klienta oraz generowana jest indywidualna, spersonalizowana odpowiedź dla konkretnego polecenia/pytania klienta.

- Odpowiedź jest wyświetlana na ekranie w formie tekstu jak i odtwarzana dźwiękowo w formie lektora.

- Klient poprzez interakcje z botem ma możliwość:

• złożyć zamówienie

• zapytać o składniki/alergeny

• poprosić kogoś z obsługi w razie problemów z systemem lub w innym celu

• dokonać płatności Blikiem/kartą lub poprosić o płatność gotówkową obsługę

- W przypadku pytania niedotyczącego restauracji W(AI)TER informuje o swojej ograniczonej możliwości udzielania odpowiedzi na tego typu pytania i informuje o ramach jego kompetencji.

- W celu uniknięcia błędów przy składaniu zamówienia, W(AI)TER wyświetla na ekranie listę zamówionych dań oraz wymaga słownego potwierdzenia zgodności zamówienia (lub zatwierdzenia dodatkowym przyciskiem) w celu rozpoczęcia realizacji.

- Zamówione dania wraz z numerem stołu trafiają do bazy zamówień obsługiwanej z dotykowego monitora/ komputera znajdującego się w kuchni restauracji skąd pracownicy kuchni mogą zarządzać zamówieniami, a także dawać informacje zwrotną w przypadku zadanych pytań lub nagłej niedostępności pewnych dań, a także wprowadzać zmiany w systemie tak by zamawianie konkretnych dań od pewnego momentu było niemożliwe już na poziomie rozmowy z botem.

- Po pomyślnym dokonaniu płatności system automatycznie dziękuje za pobyt, życzy miłego dnia i zaprasza ponownie.

O zespole startupowym

Jeden - Inżynier Telekomunikacji, studiujący dwa kierunki magisterskie z sukcesami sportowymi na arenie wojewódzkiej i krajowej, członek koła studenckiego SimLe biorący udział w ciekawych projektach, takich jak budowa rakiet na konkursy międzynarodowe Spaceport America Cup oraz European Rocketry Challange. Pasjonat nowoczesnych technologii, majsterkowicz, kreatywny i otwarty człowiek wyznaczający ambitne cele i szukający nowych wyzwań.

Drugi - Jest technikiem mechatronikiem i inżynierem w dziedzinie automatyki i robotyki. Oprócz swojego wykształcenia, osiągnął znaczące sukcesy w skoku wzwyż na poziomie krajowym, co świadczy o jego zdolnościach zarówno fizycznych, jak i wytrwałości w dążeniu do celu. Aktualnie kontynuuje studia magisterskie w obszarze sztucznej inteligencji, co pozwala mu rozwijać umiejętności związane z projektowaniem algorytmów uczenia maszynowego, analizą danych i tworzeniem inteligentnych systemów. Ponadto, posiada solidne umiejętności programistyczne w językach takich jak Python i C++, co czyni go cennym zasobem w obszarach robotyki, automatyzacji i analizy danych.

Trzeci- skończyłem studia na kierunku inżynierii biomedycznej z specjalizacją systemów informatycznych w medycynie prowadzone w języku angielskim, w trakcie studiów brałem udział w wymianie międzynarodowej na jednej z najlepszych uczelni włoskich na kierunku sztuczna inteligencja. Podczas studiów dostałem się na prestiżowy program IBM CRC skierowany do studentów, który pozwolił mi na rozwinięcie się zawodowo zdobywając pozycję menadżera regionalnego. Dodatkowo byłem współtwórcą aplikacji mobilnej zajmująca się sprzedażą ubrań luksusowych, która zyskała spory sukces w swojej branży. W wolnym czasie pasjonat sztuk walki z wieloma sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej.

Oczekiwania i potrzeby zespołu

Nasz zespół oczekuje wsparcia mentora/mentorów którzy mają pojecie zarówno na temat biznesu gastronomicznego/związanego z obsługą klienta jak i technologicznego oraz pomoc w dotarciu i zdobywaniu klientów.

Dziedzina/kategoria projektu

Automatyka i robotyka; Elektronika i elektrotechnika; Informatyka; Sztuczna inteligencja; Big Data; Czas wolny, relaks, wypoczynek, dobrostan (well-being);Gastronomia.