StudyBuddy

Your Study powered by Buddy!

Nasza innowacyjna aplikacja edukacyjna jest odpowiedzią na potrzebę skuteczniejszego nauczania matematyki, fizyki i chemii. Wykorzystujemy sztuczną inteligencję do spersonalizowania procesu nauki. Aplikacja dostosowuje materiały i zadania do poziomu, stylu uczenia i potrzeb każdego ucznia.

Dzięki interaktywnym narzędziom, multimedialnym prezentacjom i symulacjom, uczniowie mogą zrozumieć trudne koncepcje w sposób bardziej przystępny i atrakcyjny. Korepetytor AI służy pomocą w rozwiązywaniu zadań i wyjaśnianiu zagadnień, co zwiększa efektywność nauki.

Nasza aplikacja nie tylko rozwija wiedzę, ale również motywuje uczniów do nauki poprzez interaktywne gry, nagrody i możliwość udostępniania swoich sukcesów w społeczności edukacyjnej. Chcemy uczynić naukę matematyki i fizyki bardziej dostępną, przyjemną i skuteczną, pomagając uczniom osiągać lepsze wyniki i przygotowywać się do przyszłych wyzwań edukacyjnych.

O zespole startupowym

Nasz zespół tworzy zmotywowana i ambitna dwójka studentów Politechniki Gdańskiej. Pierwszy z nich studiuje informatykę na wydziale ETI, natomiast drugi jest studentem wydziału ZIE. To sprawia, że tworzymy duet z umiejętnościami zarówno technicznymi, jak i biznesowymi. Obydwoje od kilku lat z sukcesami prowadzimy korepetycje, jesteśmy więc na bieżąco z aktualnymi trendami i wyzwaniami w dziedzinie edukacji. Ponadto stale rozwijamy swoje umiejętności programistyczne i biznesowe.

Oczekiwania i potrzeby zespołu

Dzięki współpracy z renomowanymi mentorami w ramach Startup School One, mamy nadzieję na zdobycie cennych wskazówek i wiedzy od doświadczonych przedsiębiorców, specjalistów od edukacji oraz ekspertów w dziedzinie technologii. Przykładowo, moglibyśmy korzystać z doradztwa od osób, które w przeszłości sukcesywnie wprowadziły innowacyjne rozwiązania edukacyjne na rynek, a także od specjalistów ds. rozwoju oprogramowania, którzy pomogą nam w doskonaleniu naszej aplikacji. Dzięki temu nasz projekt zyska znacznie na jakości i atrakcyjności dla użytkowników, przygotowując nas do udanego debiutu na rynku edukacyjnym.

Dziedzina/kategoria projektu

Sztuczna inteligencja; Informatyka; Edukacja