team9 | Politechnika Gdańska

Treść strony

team9

Gamification Visionaries

Prosta. Samodzielna. Przyjemna. Efektywna. Nauka dla każdego.

Oto inkluzywny serwis społecznościowy w formie gry, dzięki któremu zyskasz motywację do samodzielnej nauki matematyki, innych przedmiotów ścisłych oraz języka angielskiego. Zapomnij o sztampowych szkolnych/uczelnianych regułkach i zadaniach pozbawionych praktycznej treści. Przejdź przez najcięższe tematy korzystając z motywującej mechaniki gry fabularnej. Historia, dzięki swojej zamierzonej prostocie, nie jest zbyt obciążająca dla wykonującego zadania. Serwis jest przystosowany do osób z niepełnosprawnościami i neuroróżnorodnych. Dzięki użyciu języka angielskiego, może on być wykorzystany przez ludzi na całym świecie. Użyte będą w nim przyjemne dla oka grafiki. Wykonywane będą liczne badania nad sposobami uczenia się różnych typów osób, dzięki czemu serwis będzie mógł się rozwijać.

O zespole startupowym

W celu uzyskania różnorodności i jak największej wydajności, w zespole znajdują się trzy osoby o zupełnie innych, uzupełniających się wzajemnie umiejętnościach.

Liderka – III semestr studiów pierwszego stopnia Automatyki, Robotyki i Systemów Sterowania Politechniki Gdańskiej, hobbistycznie pisarka. Ma wyróżniająca średnią na tle reszty studentów z kierunku, podjęła się Indywidualnego Planu Studiów – dodatkowe przedmioty z kierunku Informatyka w celu poszerzenia horyzontów edukacyjnych. Główna koordynatorka studenckiego projektu w kole naukowym mającego na celu stworzeniu robotycznej protezy ręki dla osoby niepełnosprawnej. Działa aktywnie w wielu organizacjach studenckich. Ma doświadczenie w pracy w pisaniu kreatywnych zadań matematycznych dla młodzieży, które posiadają fabułę z elementami gamifikacji. Główna wykonawczyni projektu do startupu.

Programista – III semestr studiów pierwszego stopnia Automatyki i Sterowania Robotów Politechniki Łódzkiej. Jest z wykształcenia technikiem grafikiem oraz potrafi świetnie programować. W zespole pełni funkcję pomocy techniczno-graficznej. 

Badaczka – I semestr studiów pierwszego stopnia Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego. Niezwykle empatyczna i uzdolniona komunikacyjnie humanistka, potrafiąca spojrzeć na wiele spraw zupełnie inaczej, niż techniczno-ścisła część zespołu. Będzie wykonywać badania społeczne na temat tego, w jaki sposób najlepiej się ludziom uczy, aby poprawić jakość naszych usług.

Oczekiwania i potrzeby zespołu

Chcielibyśmy móc wdrożyć nasz pomysł w życie i poprawić tym samym jakość edukacji. Poszukujemy branżowego mentora.

Dziedzina/kategoria projektu

Informatyka; Edukacja