Data dodania: 2020-11-06
Nabór wniosków w konkursie Plutonium Supporting Student Research Teams
Budżet i warunki realizacji projektu
Koło naukowe może wnioskować o maksymalną łączną kwotę 300 tys. PLN w ramach pięciu kolejnych konkursów.
Wniosek o uzyskanie dofinansowania w Programie może złożyć opiekun studenckiego koła naukowego (Studenckie koło naukowe, o którym mowa w ust. 2, powinno prowadzić aktywną działalność przez co najmniej jeden rok akademicki przed datą ogłoszenia konkursu w programie).
Jakie kategorie kosztów można zaplanować w projekcie?
W skład kosztów mogą wchodzić m.in.:
- prowadzenie i upowszechnianie badań naukowych w ramach projektu, takie jak: opłaty za publikacje, koszty udziału w konferencjach, delegacje;
- zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów niezbędnych do budowy modeli do badań pilotażowych, materiałów nietrwałych, w tym odczynników;
- zakup aparatury badawczej;
- modernizacja laboratorium, w którym prowadzone są prace badawcze;
- sprzęt i oprogramowanie (wyłącznie do celów badawczych, np. specjalistyczne programy komputerowe);
- usługi obce niezbędne do realizacji badań.
Jak aplikować?
Środki w ramach Programu przyznawane są w trybie konkursowym. Nabór wniosków będzie trwał od 9 listopada do 31 grudnia 2020 r. do godz. 23:59. Wnioski należy składać drogą elektroniczną pod adres granty@pg.edu.pl do Zespołu ds. Realizacji projektu IDUB, oryginał wniosku należy wysłać pocztą wewnętrzna do Działu Projektów.
-
2024-05-28
Praca biura IDUB dnia 31.05.2024