Skrytki kancelaria 3

Kancelaria jest dostępna dla pracowników Politechniki Gdańskiej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-11.30 oraz 12:00-15.00.

Przesyłki przygotowane przez pracowników do wysyłki, dostarczone do Kancelarii:
- najpóźniej do godziny 11:30, zostaną wysłane danego dnia roboczego,
- po godzinie 11:30, zostaną wysłane w następnym dniu roboczym.

Korespondencja wychodząca podlega obowiązkowi rejestrowania w systemie EZD.

W celu skorzystania z poczty międzyuczelnianej FarU (GUMed, PG i UG) pracownicy powinni zarejestrować korespondencję w EZD i dostarczyć do Kancelarii. Korespondencja międzyuczelniana przekazana pracownikom Kancelarii lub do skrytki POCZTA MIĘDZYUCZELNIANA FARU do godziny 8:00 zostanie dostarczona w tym samym dniu. W przypadku dostarczenia po wskazanej godzinie, korespondencja zostanie przekazana do doręczenia dnia następnego. Wymiana poczty międzyuczelnianej FarU funkcjonuje na obszarze Trójmiasta. Pocztą międzyuczelnianą FarU nie należy nadawać przesyłek wymagających potwierdzenia odbioru przez odbiorcę – tzw. ZPO (żółta kartka).

Faktury elektroniczne należy przesyłać na e-mail efaktury@pg.edu.pl.

W celu złożenia reklamacji należy przesłać prośbę na e-mail kancelaria@pg.edu.pl.
W prośbie należy zawrzeć dane dotyczące reklamowanej przesyłki:
  1. imię i nazwisko adresata lub jego nazwę lub firmę;
  2. adres adresata;
  3. przedmiot reklamacji;
  4. datę nadania przesyłki;
  5. numer przesyłki;
  6. uzasadnienie reklamacji;
Reklamację dotyczącą przesyłki poleconej można zgłosić nie później niż w terminie
12 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.