Do zadań Zespołu EZD należy:
- wdrażanie, utrzymanie oraz merytoryczny nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD);
- identyfikacja, analiza potrzeb i prowadzenie szkoleń z obsługi systemu EZD: wstępnych, dedykowanych, obszarowych w zakresie prowadzonych integracji z innymi systemami i wdrażanych obiegów dokumentacji na Uczelni;
- opracowywanie i aktualizacja instrukcji EZD;
- wsparcie merytoryczne w obsłudze EZD, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), eDoręczeń oraz przy wdrażaniu EZD RP;
- obsługa infolinii helpdesku EZD oraz zdalna pomoc techniczna użytkownikom;
- zarządzanie uprawnieniami i strukturą w systemie EZD;
- administracja konta instytucjonalnego Uczelni w systemach: ePUAP, eDoręczeń, Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF), Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF);
- prace zlecone dla innych uczelni;
- współpraca z Naukową Akademicką Siecią Komputerową w zakresie EZD;
- analizowanie, optymalizowanie i wdrażanie procesów dotyczących obiegów dokumentów;
- przeprowadzanie pilotażowych i globalnych wdrożeń procesów elektronicznych;
- zelektronizowanie obiegów dokumentów oraz spraw realizowanych na Uczelni;
- ujednolicenie prowadzenia spraw w administracji centralnej oraz na wydziałach;
- przygotowanie i aktualizowanie procedur obiegów dokumentów na Uczelni;
- udzielanie wsparcia merytorycznego w kontekście obsługi procesu w systemie EZD;
- przeprowadzanie testów systemu EZD i sprawdzanie poprawności działania procesów.