Kontakt:
- email:
- grzegorz.zielinski@pg.edu.pl
Zajmowane stanowiska:
Adiunkt
- miejsce pracy:
- Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości
Gmach B pokój 709
- telefon:
- (58) 347 22 28

Publikacje:
-
Publikacja
- O. Mąka
- A. Zielińska
- G. Zieliński
- Problemy Jakości - Rok 2020
Celem opracowania jest identyfikacja roli raportowania obrotu produktami leczniczymi w aptekach. Zaprezentowano podstawowe założenia wymogu raportowania stanów magazynowych, w odniesieniu do poszczególnych grup interesariuszy, związanych z informacją o stanach magazynowych w aptece. Zidentyfikowano również korzyści dla poszczególnych grup interesariuszy wynikające z konieczności przygotowania tego typu raportów.
Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym
-
Publikacja
- Rok 2018
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano badania dotyczące zmian w oczekiwaniach odnośnie jakości kształcenia przez absolwentów zajmujących obecnie stanowiska w zespołach projektowych lub będących kierownikami projektów.
-
Publikacja
W niniejszym opracowaniu zaprezentowane zostały podstawowe aspekty dotyczące doskonalenia jakości w usługach zdrowotnych. Specyfika zarówno branży usług zdrowotnych, jak i powszechność wykorzystania przez pacjentów właśnie tego typu placówek generuje potrzebę ustawicznego poszukiwania zmian doskonalących. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące częstotliwości i percepcji efektów wdrażanych działań doskonalących. Rozważania...
Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym
-
Publikacja
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano metodyczne aspekty poszukiwania równowagi adaptacyjnej w doskonaleniu jakości w podmiotach leczniczych. Tego typu sytuacja wynikać może miedzy innymi z pojawienia się szeregu destabilizatorów zakłócających realizację działań doskonalących. Istotne staje się także zidentyfikowanie szans i unikanie zagrożeń wynikających z tego typu destabilizacji, a w dalszej konsekwencji podjęcie działań adaptatywnych...
Pełny tekst do pobrania w portalu
-
Publikacja
- Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego - Rok 2017
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano specyfikę zarzadzania projektami w sektorze opieki zdrowotnej. Zidentyfikowano czynniki wpływające na projekty poprawy jakości w ujęciu kluczowych faz od planowania po ustandaryzowanie przyjętych działań.
Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym