prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont | Politechnika Gdańska

Treść strony

prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont

Kontakt:

email:
jejsmont@pg.edu.pl
strona:
https://mostwiedzy.pl/jerzy-ejsmont,2567-1

Zajmowane stanowiska:

Profesor

miejsce pracy:
Instytut Mechaniki i Konstrukcji Maszyn
Budynek Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa (dawny WM), 427

Pełnione funkcje:

Pełnomocnik Rektora ds.bezpieczeństwa wewnętrznego

prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont

Publikacje:

  1. Due to the need to strictly control the measurements, tire manufacturers strive to conduct most of the tests indoors. This allows them to perform them regardless of weather conditions, all the yearlong. Currently, a lot of research concerns the rolling resistance of tires. These include both development activities and mandatory measurements related to the granting of environmental labels. Unfortunately, standardized tests are conducted...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  2. The climate crisis is already an indisputable fact and therefore, it is necessary to reduce energy consumption, and especially energy wasting. One of the ways to reduce energy consumption of motor vehicles is to decrease vehicle movement resistance, including rolling resistance. In order for the optimization of tire rolling resistance to be efficient, it is necessary to apply appropriate optimization criteria that are closely related...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  3. Publikacja

    - Rok 2024

    Książka stanowi poradnik dla snajperów zawierający informacje na temat balistyki wewnętrznej, zewnętrznej i końcowej pocisków karabinowych. Omówione są również celowniki optyczne, noktowizyjne i termowizyjne.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  4. The rolling resistance of car tires is one of the most important parameters characterizing tires today. This resistance has a very significant contribution to the energy consumption of wheeled vehicles. The climate crisis has forced tire and car manufacturers to place great emphasis on the environmental impact of their products. Paradoxically, the development of electric vehicles has led to an even greater importance of rolling...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  5. Publikacja

    - Materials - Rok 2023

    This article presents the development process of designing and testing poroelastic pavement based on highly polymer-modified bitumen. Poroelastic wearing course was composed of mineral and rubber aggregate mixed with highly polymer-modified bitumen, in contrast to previous trials, during which polyurethane resins were mainly used as binder, which led to several serious technological problems concerning difficult production, insufficient...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy

Projekty:

  1. Projekty

    Kierownik projektu: prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont   Program finansujący: Fundusze norweskie i EOG - Program Badania Stosowane

    Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/ELANORE/0001/2019-00 z dnia 2020-09-10

  2. Projekty

    Kierownik projektu: prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont   Program finansujący: TECHMATSTRATEG

    Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem TECHMATSTRATEG1/347040/17/NCBR/2018 z dnia 2018-05-30

  3. Projekty

    Kierownik projektu: prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont   Program finansujący: OBRONNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

    Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem DOB-BIO6/02/50/2014 z dnia 2014-12-22

  4. Projekty

    Kierownik projektu: prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont   Program finansujący: 7 PROGRAM RAMOWY UE

    Projekt realizowany w Wydział Mechaniczny zgodnie z porozumieniem 605368 z dnia 2013-10-18

  5. Projekty

    Kierownik projektu: prof. dr hab. inż. Jerzy Ejsmont   Program finansujący: Norweski Mechanizm Finansowy

    Projekt realizowany w Katedra Konstrukcji Maszyn i Pojazdów zgodnie z porozumieniem Pol-Nor/196195/1/2013 z dnia 2013-07-31

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy