dr inż. Łukasz Mejłun | Politechnika Gdańska

Treść strony

dr inż. Łukasz Mejłun

Kontakt:

email:
lukmejlu@pg.edu.pl
strona:
https://mostwiedzy.pl/lukasz-mejlun,70205-1

Zajmowane stanowiska:

Adiunkt

miejsce pracy:
Katedra Inżynierii Transportowej
Gmach Główny, 54
telefon:
(58) 347 13 47
dr inż. Łukasz Mejłun

Publikacje:

  1. Artykuł prezentuje efekty rozpoczętego i trwającego programu badawczego, którego celem jest poszukiwanie trwałego i skutecznego rozwiązania wzmocnienia nawierzchni lub remontu nawierzchni, jakim jest zbrojenie nawierzchni drogowych w warstwach asfaltowych geosiatkami z włókien szklanych, szklano-węglowych i węglowych wstępnie przesączonych asfaltem. Siatki te zostały wykorzystane jako zbrojenie warstw asfaltowych na fragmencie...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  2. Compared to typical asphalt mixtures, poroelastic mixtures are characterised by high porosity and high flexibility, which are desirable for traffic noise reduction. However, the same properties increase the risk of debonding from the lower layer, which is a significant source of premature damage. The study investigates which of the factors – tack coat agent, type and texture of the lower layer – have the greatest impact on interlayer...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  3. Warm mix asphalt additives are effective in decreasing production, laying and compaction temperatures of asphalt mixes. However, there are still questions concerning influence of warm mix additives on properties of asphalt mixes and pavement performance. This paper presents results of the comprehensive research of viscoelastic behaviour of asphalt mixes and pavement structures with layers made with warm mix asphalt additives at...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  4. Publikacja

    - Rok 2017

    Rozprawa doktorska dotyczy lepkosprężystego zachowania się konstrukcji nawierzchni drogowych z zastosowaniem betonów asfaltowych konwencjonalnych AC i o wysokim module sztywności AC-WMS. Składa się z trzech części. Pierwsza część dotyczy zaprojektowania i właściwości mieszanek mineralno-asfaltowych, zróżnicowanych pod względem krzywych uziarnienia i rodzaju asfaltu. Przedstawiono wyniki badania odporności na koleinowanie oraz właściwości...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  5. There are many various rheological models which are used for modeling of asphalt layers in flexible pavement structures. It can be expected that the use of various models may affect different results of mechanical pavement calculations and analysis. The paper presents comparison of the use of Burgers’ and Huet-Sayegh’s viscoelastic models and Hooke’s elastic model to calculate pavement deflections and strains at the bottom of asphalt...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

dane pochodzą z portalu MOST Wiedzy otwiera się w nowej karcie MOST Wiedzy

Projekty: