Data dodania: 2021-04-06
Nabór wniosków w programie Titanium
Program TITANIUM stanowi element realizacji zadań programu IDUB w zakresie zwiększania transferu wiedzy i technologii. W ramach Programu możliwe jest uzyskanie dofinansowania na pokrycie kosztów działań zmierzających do uzyskania lub rozszerzenia międzynarodowej ochrony prawnej wynalazku
Adresaci programu
Wniosek o dofinansowanie może złożyć pracownik, doktorant lub student Politechniki Gdańskiej.
Termin składania wniosków: od 31 marca do 15 czerwca 2021 do godz. 23:59
Budżet i warunki finansowania
- Dofinansowanie może być przyznane wyłącznie na działania dotyczące wynalazków, do których Uczelni będą przysługiwać – w całości lub w części – prawa majątkowe, a Uczelnia nie podlega ograniczeniom co do komercyjnego wykorzystania wynalazku.
- Maksymalne dofinansowanie działań wynosi 18 000 zł brutto a maksymalny okres realizacji projektu wynosi 12 miesięcy.
Koszty kwalifikowane projektu obejmują m.in:
- badania patentowe (analizy stanu techniki),
- opracowanie dokumentacji zgłoszenia wynalazków w procedurze międzynarodowej PCT lub w procedurze europejskiej,
- tłumaczenie dokumentacji zgłoszeniowej,
- opłaty urzędowe za zgłoszenie.
Jak aplikować?
Wnioskodawca składa wniosek w wersji elektronicznej i papierowej do Centrum Transferu Wiedzy i Technologii na adres damian.kuzniewski@pg.edu.pl, które przeprowadza analizę uwarunkowań prawnych oraz potencjału komercyjnego wynalazku, a także uzyskuje opinię Zespołu Rzeczników Patentowych PG co do potencjału patentowego wynalazku.