Osoby prywatne i instytucje mogą zwrócić się pisemnie do Archiwum Politechniki Gdańskiej w celu przeprowadzenia kwerendy (poszukiwania informacji w zasobie akt). W takim przypadku wymagana jest zgoda Rektora. Aby skorzystać ze zbiorów Archiwum należy wypełnić wniosek o udostępnienie zbiorów (do pobrania poniżej).

Niezbędne elementy pisma kierowanego do Archiwum:

  • imię i nazwisko wnoszącego pismo lub nazwa instytucji;
  • adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu) wnoszącego pismo;
  • rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość wnoszącego pismo;
  • określenie przedmiotu sprawy - kogo (imię, nazwisko i jego ewentualne zmiany, data i miejsce urodzenia) lub czego dotyczy kwerenda (świadectwo, praca dyplomowa, uchwały Senatu itp.), określenie jej zakresu czasowego, a także podanie zebranych wcześniej innych istotnych informacji, dotyczących przedmiotu sprawy, które ułatwią przeprowadzenie kwerendy;
  • określenie celu, do jakiego ma służyć wynik kwerendy (urzędowy lub prywatny).

W przypadku braku podstawowych danych prosimy o ich uzupełnienie – zob. wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.).

Wypełniony wniosek może zostać wysłany pocztą tradycyjną lub elektroniczną:

1.Pocztą tradycyjną na adres:

Politechnika Gdańska
Centrum Obiegu Dokumentów
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk

2. Na adres do e-Doręczeń (AE:PL-96874-63482-HDEBH-16).

2. Pocztą Elektroniczną (ePUAP) (/politechnikagdanska/SkrytkaESP).


Dokumenty do pobrania:

 

Wniosek o udostępnienie zbiorów (docx, 100.05kB)

Udostępnianie i wypożyczanie akt dla osób niebędących pracownikami Politechniki Gdańskiej (pdf, 92.87kB) - wyciąg z regulaminu