Osoby prywatne i instytucje mogą zwrócić się pisemnie do Archiwum Politechniki Gdańskiej w celu przeprowadzenia kwerendy (poszukiwania informacji w zasobie akt). W takim przypadku wymagana jest zgoda Rektora. Aby skorzystać ze zbiorów Archiwum należy wypełnić wniosek o udostępnienie zbiorów (do pobrania poniżej).
Niezbędne elementy pisma kierowanego do Archiwum:
- imię i nazwisko wnoszącego pismo lub nazwa instytucji;
- adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu) wnoszącego pismo;
- rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość wnoszącego pismo;
- określenie przedmiotu sprawy - kogo (imię, nazwisko i jego ewentualne zmiany, data i miejsce urodzenia) lub czego dotyczy kwerenda (świadectwo, praca dyplomowa, uchwały Senatu itp.), określenie jej zakresu czasowego, a także podanie zebranych wcześniej innych istotnych informacji, dotyczących przedmiotu sprawy, które ułatwią przeprowadzenie kwerendy;
- określenie celu, do jakiego ma służyć wynik kwerendy (urzędowy lub prywatny).
W przypadku braku podstawowych danych prosimy o ich uzupełnienie – zob. wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.).
Wypełniony wniosek może zostać wysłany pocztą tradycyjną lub elektroniczną:
1.Pocztą tradycyjną na adres:
Politechnika Gdańska
Centrum Obiegu Dokumentów
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
2. Na adres do e-Doręczeń (AE:PL-96874-63482-HDEBH-16).
2. Pocztą Elektroniczną (ePUAP) (/politechnikagdanska/SkrytkaESP).
Dokumenty do pobrania:
Wniosek o udostępnienie zbiorów (docx, 100.05kB)
Udostępnianie i wypożyczanie akt dla osób niebędących pracownikami Politechniki Gdańskiej (pdf, 92.87kB) - wyciąg z regulaminu