
Biuro Rektora (BR) jest jednostką organizacyjną właściwą do obsługi administracyjnej oraz organizacyjnej rektora, prorektorów, senatu oraz rady uczelni.
Wspieramy władze PG w bieżącym zarządzaniu Uczelnią poprzez koordynację procesów legislacyjnych (wewnętrzne akty prawne, pełnomocnictwa), jak również poprzez przygotowywanie i realizację uroczystości ogólnouczelnianych (m.in. inauguracja roku akademickiego, promocje akademickie, konferencje czy nadawanie tytułów honorowych i odznaczeń).
Biuro Rektora skupia w sobie rektorat, prorektoraty oraz zespół pracowników administracyjno-organizacyjnych. Prace koordynuje Dyrektor BR.
Kontakt
Gmach Główny, pok. 217
tel. 58 347 17 10
e-mail: biuro.rektora@pg.edu.pl
Konto EZD: Biuro Rektora (BR)
Pracujemy w dni powszednie
od 7:30 do 15:30