Pierwsza Uczelniana Komisja ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na Politechnice Gdańskiej została powołana przez Rektora Politechniki Gdańskiej na mocy Pisma Okólnego nr 18/2012 z 1 października 2012 r.


Aktualny skład osobowy UKZJK w kadencji 2024-2028


określa 

Pismo okólne Rektora Politechniki Gdańskiej nr 45/2024 z 1 października 2024 r. (pdf, 168.97kB)

  1. dr Agnieszka Bartłomiejczyk, prof. PG, przewodnicząca, WFTiMS
  2. dr inż. arch. Joanna Kabrońska, WA
  3. prof. dr hab. inż. Juliusz Orlikowski, WCh
  4. dr hab. inż. Marcin Śliwiński, prof. PG, WEiA
  5. dr hab. inż. Piotr Kowalczyk, prof. PG, WETI
  6. dr hab. inż. Marcin Abramski, prof. PG, WILiŚ
  7. mgr inż. Wioletta Braun WIMiO
  8. dr hab. inż. Beata Świeczko-Żurek, prof. PG, WIMiO
  9. dr Aneta Sobiechowska-Ziegert, prof. PG, WZiE
  10. mgr Monika Downar, BKiA
  11. mgr inż. Marta Jankowska, CAS
  12. mgr Barbara Urbańska, CAS
  13. mgr Urszula Kamińska, CJO
  14. dr Magdalena Musielak, CM
  15. dr inż. Natalia Gietka, CNE
  16. mgr Kazimierz Rozwadowski, CSA
  17. mgr inż. Agnieszka Krysiak, DK
  18. mgr inż. Aleksandra Ławniczak, SDPG
  19. inż. Marta Muchewicz, SSPG
  20. Dorota Nagórska, SSPG
  21. mgr inż. Georgis Bogdanis, reprezentant interesariuszy zewnętrznych

Do zadań UKZJK należy podejmowanie działań na rzecz zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia, a w szczególności:

  1. opracowywanie projektów i wniosków umożliwiających realizację celów zgodnych ze strategią Uczelni w zakresie zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia,
  2. opracowywanie projektów i wniosków dotyczących ogólnouczelnianych procedur zapewniania jakości kształcenia,
  3. ustalanie harmonogramów działań dla poszczególnych obszarów związanych z jakością kształcenia,
  4. powoływanie, w porozumieniu z rektorem, komisji i zespołów eksperckich oraz powierzanie im zadań z określeniem terminów realizacji,
  5. monitorowanie aktualności danych liczbowych i informacji w uczelnianej i wydziałowych księgach jakości oraz księgach jakości w centrach dydaktycznych,
  6. zasięganie opinii szeroko rozumianego otoczenia społeczno-gospodarczego o programach kształcenia, w tym efektach kształcenia, w odniesieniu do potrzeb rynku,
  7. promowanie inicjatyw projakościowych wśród społeczności akademickiej,
  8. sporządzanie rocznego sprawozdania w celu określenia ilościowych wskaźników i tendencji dotyczących działalności dydaktycznej i jej efektów oraz jego przedstawianie na posiedzeniu Senatu.

Harmonogramy pracy UKZJK w kadencji 2020-2024

Harmonogram UKZJK na 2022_2023 (docx, 18.26kB)podczas posiedzenia UKZJK w dniu 13.10.2022
Harmonogram UKZJK na 2021_2022 (pdf, 194.75kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 23.09.2021
Harmonogram UKZJK na 2020_2021 (pdf, 195.13kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 12.11.2020


Harmonogramy pracy UKZJK w kadencji 2016-2020


Harmonogram UKZJK na 2019_2020 (pdf, 196.80kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 10.10.2019

Harmonogram UKZJK na 2018_2019 (pdf, 199.63kB)podczas posiedzenia UKZJK w dniu 11.10.2018
Harmonogram UKZJK na 2017_2018 (pdf, 200.02kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 19.10.2017
Harmonogram prac UKZJK na 2016_2017 (pdf, 189.15kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 18.11.2016


Harmonogramy pracy UKZJK w kadencji 2012-2016


Harmonogram UKZJK na rok akademicki 2015_2016.pdf (pdf, 174.59kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 15.10.2015
Harmonogram UKZJK na rok akademicki 2014_2015.pdf (pdf, 232.91kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 09.10.2014
Harmonogram UKZJK na rok akademicki 2013_2014.pdf (pdf, 194.45kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 13.12.2013
Harmonogram UKZJK na 2012-2013.pdf (pdf, 230.06kB) podczas posiedzenia UKZJK w dniu 30.10.2012


 
Sprawozdania UKZJK w kadencji 2021-2024

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2022 2023 (pdf, 637.69kB)

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2021 2022 (pdf, 511.55kB)


Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2020_2021 (pdf, 819.04kB)


Sprawozdania UKZJK w kadencji 2017-2020


Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2019_2020 (pdf, 980.83kB)  

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2017_2018 (pdf, 647.85kB)

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2016_2017 (pdf, 546.46kB)


Sprawozdania UKZJK w kadencji 2012-2016


Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2015_2016 (pdf, 488.17kB)

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2014_2015 (pdf, 404.21kB)

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2013_2014 (pdf, 401.61kB)

Sprawozdanie roczne z działalności UKZJK w r. akadem. 2012_2013 (pdf, 357.14kB)


Sprawozdania WKZJK
 
Wydziału Architektury »
Wydziału Chemicznego »
Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki »
Wydziału Elektrotechniki i Automatyki »
Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej »
Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska »
Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa »
Wydziału Zarządzania i Ekonomii »

Sprawozdania KZJK
 
Centrum Języków Obcych »
Centrum Matematyki »
Centrum Sportu Akademickiego »