Zakup nowego podpisu elektronicznego | Politechnika Gdańska

Treść strony

Zakup nowego podpisu elektronicznego

Poniższa procedura dotyczy osób, które:

  1. nie miały nigdy podpisów elektronicznych albo nie posiadają ważnego certyfikatu podpisu elektronicznego;
  2. pracują w Dziekanatach przy systemie ELS/ELD (Elektroniczna Legitymacja Studencka/Doktoranta);
  3. obsługują Elektroniczne Legitymacje Służbowe Nauczyciela Akademickiego (ELSNA);
  4. obsługują Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne.

Procedura zakupu nowego podpisu elektronicznego w KIR

  1. Wypełnienie zamówienia zestawu kwalifikowanego Szafir, dostępnego w repozytorium dokumentów
  2. Wydrukowanie wniosku w dwóch egzemplarzach. Tylko na jednym egzemplarzu podpisuje się wraz z pieczątką dysponent środków finansowych danej jednostki/wydziału w dolnym lewym rogu.
    a)  W przypadku osób pracujących w Dziekanatach w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji studenckiej ALBO Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji doktoranta.
    b)  W przypadku osób obsługujących ELSNA w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Upoważniony do wystawiania legitymacji ALBO Upoważniona do wystawiania legitymacji.
    c)  W przypadku osób obsługujących Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Przewodniczący Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Politechniki Gdańskiej.
  3. W lewym górnym rogu (pieczęć zamawiającego) wstawienie pieczątki danej jednostki. Każda jednostka pokrywa samodzielnie koszty zakupu zestawu.
  4. Przekazanie osobiście obu egzemplarzy do Centrum Obiegu Dokumentów, Gmach Główny, p.50, w celu wstępnej weryfikacji wniosków oraz wprowadzenia ich do Centralnego Rejestru Podpisów Elektronicznych (CRPE) Politechniki Gdańskiej.
  5. Oba egzemplarze zostaną podpisane przez osobę upoważnioną – zgodnie z umową. Po podpisaniu wniosku przez osobę upoważnianą, jeden egzemplarz wraca do jednostki zamawiającej, a drugi pozostaje w COD.
  6. Na podstawie podpisanego wniosku osoba/jednostka odbiera osobiście w KIRze (adres i godziny otwarcia w punkcie 7) swój zestaw kwalifikowany. Każda jednostka samodzielnie odpowiada za odbiór zestawu kwalifikowanego.
  7. Odbiór osobisty zestawu kwalifikowanego z dowodem osobistym i oryginałem wniosku:
    KIR – Regionalne Centrum Sprzedaży w Gdańsku
    80-847 Gdańsk, ul. Gnilna 2, I piętro
    (Biuro znajduje się CH Madison - wejście od strony ulicy Gnilnej)
    tel.: +48 22 545 55 55 lub + 48 801 500 207 lub e-mail: gdansk@kir.pl
    godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00

O zasadności zakupu podpisu elektronicznego dla pracowników Uczelni decyduje rektor/kanclerz/dziekan, zgodnie z zakresem kompetencji.