Poniższa procedura dotyczy osób, które:
- nie miały nigdy podpisów elektronicznych albo nie posiadają ważnego certyfikatu podpisu elektronicznego;
- pracują w Dziekanatach przy systemie ELS/ELD (Elektroniczna Legitymacja Studencka/Doktoranta);
- obsługują Elektroniczne Legitymacje Służbowe Nauczyciela Akademickiego (ELSNA);
- obsługują Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne.
Procedura zakupu nowego podpisu elektronicznego w KIR
- Wypełnienie zamówienia zestawu kwalifikowanego Szafir, dostępnego w repozytorium dokumentów.
- Wydrukowanie wniosku w dwóch egzemplarzach. Tylko na jednym egzemplarzu podpisuje się wraz z pieczątką dysponent środków finansowych danej jednostki/wydziału w dolnym lewym rogu.
a) W przypadku osób pracujących w Dziekanatach w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji studenckiej ALBO Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji doktoranta.
b) W przypadku osób obsługujących ELSNA w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Upoważniony do wystawiania legitymacji ALBO Upoważniona do wystawiania legitymacji.
c) W przypadku osób obsługujących Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne w części D w polu nr 9 wniosku należy podać informację: Przewodniczący Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Politechniki Gdańskiej. - W lewym górnym rogu (pieczęć zamawiającego) wstawienie pieczątki danej jednostki. Każda jednostka pokrywa samodzielnie koszty zakupu zestawu.
- Przekazanie obu egzemplarzy do Centrum Obiegu Dokumentów, budynek STOS, p.A315, piętro 3 lub w Kancelarii PG - skrytka COD w celu wstępnej weryfikacji wniosków oraz wprowadzenia ich do Centralnego Rejestru Podpisów Elektronicznych (CRPE) Politechniki Gdańskiej.
- Oba egzemplarze zostaną podpisane przez osobę upoważnioną – zgodnie z umową. Po podpisaniu wniosku przez osobę upoważnianą, jeden egzemplarz wraca do jednostki zamawiającej, a drugi pozostaje w COD.
- Na podstawie podpisanego wniosku osoba/jednostka odbiera osobiście w KIRze (adres i godziny otwarcia w punkcie 7) swój zestaw kwalifikowany. Każda jednostka samodzielnie odpowiada za odbiór zestawu kwalifikowanego.
-
Odbiór osobisty zestawu kwalifikowanego z dowodem osobistym i oryginałem wniosku:
KIR – Regionalne Centrum Sprzedaży w Gdańsku
80-847 Gdańsk, ul. Gnilna 2, I piętro
(Biuro znajduje się CH Madison - wejście od strony ulicy Gnilnej)
tel.: +48 22 545 55 55 lub + 48 801 500 207 lub e-mail: gdansk@kir.pl
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00
O zasadności zakupu podpisu elektronicznego dla pracowników Uczelni decyduje rektor/kanclerz/dziekan, zgodnie z zakresem kompetencji.