procedura rejestracji koła naukowego procedura rejestracji organizacji studenckiej
Zasady podejmowania oraz prowadzenia działalności przez uczelniane organizacje studenckie i organizacje doktorantów, działające na Politechnice Gdańskie, w tym w szczególności zasady: zgłaszania organizacji i ich ewidencjonowania, finansowania (pozyskiwania i rozliczania środków finansowych) oraz zakres i tryb składania sprawozdań a także zasady nadzoru i rozwiązywania organizacji działających na PG, jak i ogólne zasady obowiązujące stowarzyszenia działające na Uczelni określa Regulamin podejmowania i prowadzenia działalności przez uczelniane organizacje studenckie i organizacje doktorantów działające na Politechnice Gdańskiej oraz ogólne zasady obowiązujące stowarzyszenia działające na Uczelni.
Załączniki do Regulaminu:
- Formularz zgłoszeniowy
- Wniosek o dofinansowanie
- Sprawozdanie roczne
- Wniosek o aktualizację danych
- Wzór Statutu
- Klauzula informacyjna
JM Rektor Politechniki Gdańskiej Zarządzeniem Rektora nr 36/2024 z 30 września 2024 r. zobowiązał wszystkie działające na Politechnice Gdańskiej uczelniane organizacje studenckie, organizacje doktorantów i stowarzyszenia zrzeszające wyłącznie studentów lub studentów, doktorantów i pracowników Uczelni do dostosowania swojej działalności do ww. Regulaminu i złożenia formularza aktualizacyjnego do ewidencji oraz dokonania nie później niż do dnia 30.09.2025 r. odpowiednich zmian dostosowujących w statutach/regulaminach działalności organizacji, w sposób przewidziany w Regulaminie.