Algorytmy i indukcja matematyczna
matematyka,szkoły ponadpodstawowe |
Od Diofantosa do Cramera – czyli spotkania z równaniami i układami równań (i nie tylko!)
matematyka,szkoły podstawowe |
Podstawy programowania urządzeń brzegowych na Raspberry Pi w języku Python
informatyka, szkoły ponadpodstawowe |
Rachunek różniczkowy i całkowy
(matematyka, szkoły ponadpodstawow) |
Fizyka prąd nie tyka, czyli jak przetrwać w dżungli elektryczności i magnetyzmu
(fizyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej) |
Biofarmaceutyki – metody produkcji
(biologia, szkoły ponadpodstawowe) - kurs odwołany |
Malinka z dodatkami gadająca ze skryptami języka Python
(informatyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej/szkoły ponadpodstawowe) - kurs odwołany |
Od wahania do słuchania
(fizyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Krystalografia dla każdego
(chemia, szkoła ponadpodstawowa) |
Pięć tygodni z układami równań
(matematyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej) - kurs połączony ze spotkaniem akademickim |
Rozszerzenie możliwości prezentacji treści stron internetowych przy użyciu skryptów PHP
(informatyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej) |
O kompleksach słów kilka…
(chemia, szkoła ponadpodstawowa) |
Podstawy programowania w języku C++
(informatyka, szkoła ponadpodstawowa) - kurs połączony ze spotkaniem akademickim |
Matrix reaktywacja
(matematyka, szkoła ponadpodstawowa) - kurs połączony ze spotkaniem akademickim |
Biotechnologia wokół nas
(biologia, szkoła ponadpodstawowa)- kurs połączony ze spotkaniem akademickim |
Wprowadzenie do układów logicznych
(informatyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Nieco więcej o kwasach i zasadach
(chemia, szkoła ponadpodstawowa) |
Dyskretny świat matematyki
(matematyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Genetyka dla wszystkich
(biologia, szkoła ponadpodstawowa) |
Podstawy budowania stron przy pomocy PHP7
(informatyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej) |
Kropki i kreski, czyli grafy i ich zastosowania
(matematyka, klasy VII-VIII szkoły podstawowej) |
Płynąć pod prąd, czyli wyprawa w krainę „Prądu elektrycznego i magnetyzmu”
(fizyka, klasy VII i VIII, klasy gimnazjalne) |
Naprężenia i ciśnienia – czyli poczuj presję!
(fizyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Nie daj się wkręcić!
(fizyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Układy równań liniowych
(matematyka, klasy VII i VIII, klasy gimnazjalne) |
Elementy algebry liniowej
(matematyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Podstawy mikrobiologii
(biologia, klasy VII-VIII, klasy gimnazjalne i szkoła ponadpodstawowa) |
W świecie kryształów
(chemia, szkoła ponadpodstawowa) |
HTML5 - podstawy programowania
(informatyka, klasy VII i VIII, klasy gimnazjalne) |
Java i Android - podstawy programowania
(informatyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Podstawy chemii organicznej
(chemia, klasy VII i VIII szkoły podstawowej i klasy gimnazjalne) |
Drgania strun, a w uszach szum – jak odbieramy dźwięki
(fizyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Kwasy i zasady
(chemia, klasy VII szkoły podstawowej i klasy gimnazjalne) |
Teorie kwasów i zasad
(chemia, szkoła ponadpodstawowa) |
Wyrzuć to!
(fizyka, szkoła ponadpodstawowa) |
HTML5- podstawy programowania
(informatyka, klasy VII szkoły podstawowej i klasy gimnazjalne) |
Java i Android - podstawy programowania
(informatyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Żyjmy układnie z układami równań!
(matematyka, klasy VII szkoły podstawowej i klasy gimnazjalne) |
Matematyczny świat zespolony, macierzowy i wektorowy
(matematyka, szkoła ponadpodstawowa) |
Fraktale czyli dywany, paprocie i smoki
(matematyka, poziom gimnazjalny) |
Zastosowania pochodnej funkcji
(matematyka, poziom ponadgimnazjalny) |
Fizyka jazdy na rowerze
(fizyka, poziom gimnazjalny) |
Rachunek wektorowy w optyce
(fizyka, poziom ponadgimnazjalny) |
HTML5 – podstawy programowania
(informatyka, poziom gimnazjalny) |
Java i Android – podstawy programowania
(informatyka, poziom ponadgimnazjalny) |