Semestr letni 2024/2025

Przedmioty humanistyczno – społeczne realizowane są we współpracy pomiędzy Politechniką Gdańską i Uniwersytetem Gdańskim w ramach działań konsolidacyjnych pomiędzy uczelniami Związku Fahrenheita.

Studenci Politechniki Gdańskiej mogą skorzystać z listy przedmiotów oferowanych zarówno przez Politechnikę Gdańską jak i Uniwersytet Gdański.

Studenci II stopnia studiów stacjonarnych niżej wymienionych kierunków zobowiązani są do wzięcia udziału w zapisach na przedmiot z oferty przedmiotów humanistycznych i społecznych zamieszczonej poniżej na stronie.

Kierunek Wydział Nr semestru
program
studiów
w jęz. polskim
program
studiów
w jęz. angielskim

Automatyka, cybernetyka i robotyka

WETI 3 3 i 4
Informatyka WETI 3 3 i 4
Technologie kosmiczne i satelitarne WETI 3  
Matematyka WFTiMS 2 i 4  
Budownictwo WILiŚ 3 3
Transport WILiŚ 3  
Inżynieria mechaniczno- medyczna WIMiO 3  

Mechanika i budowa maszyn

WIMiO

3

3

Mechatronika WIMiO 3  
Transport i logistyka WIMiO 3  
Zarządzanie i inżynieria produkcji WIMiO 3  

Zielone technologie

WCh

 

3

Kierunki międzywydziałowe
Inżynieria materiałowa WCh; WFTiMS 3  

Zapisy na przedmiot prowadzone będą za pośrednictwem systemu Moja PG, zgodnie z następującą instrukcją: Jak zapisać się na przedmiot

Zapisy na przedmiot humanistyczno- społeczny odbędą się według następującego harmonogramu:
►Data publikacji zapisów: 03.02.2025 r., godz. 10.00
►Data rozpoczęcia zapisów: 04.02.2025 r., godz. 10.00
►Data zakończenia zapisów: 10.02.2025 r., godz. 07.00

Na semestr letni roku akademickiego 2024/2025 przewidziano następujące przedmioty humanistyczno- społeczne do wyboru:

Lista przedmiotów oferowanych przez Politechnikę Gdańską (pdf, 195.50kB)

 

Lista przedmiotów oferowanych przez Uniwersytet Gdański (pdf, 256.12kB)

– przedmioty realizowane w systemach informatycznych UG – tam przekażemy podstawowe dane studenta


Szczegółowe informacje na temat poszczególnych przedmiotów znajdują się w kartach przedmiotów:

Karty przedmiotów oferowanych przez Politechnikę Gdańską:

  1. Projektowanie uniwersalne jako innowacja społeczno - gospodarcza (pdf, 152.05kB)
  2. Wynalazki inspirowane naturą (pdf, 343.84kB)
  3. Technologie społeczeństwa informacyjnego (pdf, 286.19kB)
  4. Historia i teoria muzyki (pdf, 361.31kB)
  5. Social Aspects of Modern Technology (pdf, 437.92kB)
  6. Komunikacja interpersonalna autoprezentacja i redagowanie technicznych prac pisemnych (pdf, 213.43kB)
  7. Rejsy statkami pasażerskimi (pdf, 251.92kB)
  8. Historia budownictwa (pdf, 331.46kB)
  9. Historia nauki i techniki (pdf, 291.40kB)
  10. Sztuka przetrwania (pdf, 256.32kB)
  11. Autoprezentacja poznanie i zarządzanie talentami oraz umiejętnościami zawodowymi (pdf, 219.30kB)
  12. Are you a Strategic Thinker (pdf, 322.57kB)
  13. Well-being Personal Professional and Planetary Perspective (pdf, 301.84kB)
  14. Mity i magia w nauce czyli skąd się biorą teorie spiskowe i pseudonaukowe (pdf, 307.23kB)

Karty przedmiotów oferowanych przez Uniwersytet Gdański

  1. Zarządzanie marką (pdf, 66.25kB)
  2. Lobbing międzynarodowy (pdf, 64.92kB)
  3. Tajemnice mediolingwistyki (pdf, 69.07kB)
  4. Jesteś przewrażliwiona_y...o przemocy językowej w relacjach międzyludzkich (pdf, 79.34kB)
  5. Motywy wampiryczne w tekstach kultury (pdf, 64.88kB)
  6. Non-heteronormative non-binary queer literature and culture LGBTQIA (pdf, 249.05kB)
  7. Szekspir teksty i konteksty (pdf, 83.94kB)
  8. Wstęp do słowianoznawstwa (pdf, 64.13kB)
  9. Uczenie się jezyków obcych w tle koncepcji zrównoważonego rozwoju (pdf, 66.50kB)
  10. Dlaczego pranie to największe zmartwienie mamy (pdf, 77.66kB)
  11. Język i kultura w kontekście migracji (pdf, 65.18kB)
  12. Architektura szczęścia (pdf, 83.04kB)
  13. Why wellbeing matters (pdf, 222.08kB)
  14. Neuroaesthetics and Understanding the Arts (pdf, 207.22kB)
  15. Art Law (pdf, 205.74kB)
  16. Artificial Work Emerging Forms of Human (pdf, 208.99kB)

 

Przedmiot humanistyczno – społeczny objęty jest planem studiów, prowadzony w formie wykładu w wymiarze 30 godzin i 2 punktów ECTS. Zajęcia będą prowadzone on-line i będą odbywały się w poniedziałki w godz. 17.00 – 19.00

Procedura (pdf, 377.31kB)